  • 21. Data: 2004-01-09 02:33:45
    Temat: Re: Nagroda jubileuszowa.
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "goliat" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:636d.000007ea.3ffd281f@newsgate.onet.pl...
    > Myslalem, ze problem jest na tyle prosty, ze wystarczy odpowiedziec tak
    lub
    > nie. W kazdym razie sytuacja jest nastepujaca.
    > 1. przepracowalem w sumie 25 lat u roznych pracodacow.
    > 2. Teraz pracuje od pol roku u pracodawca A, i od 3 miesiecy u pracodawcy
    B.
    > 3. A wyplacil nagrode jubileuszowa, a B nie
    > 4. czy B takze powienien ja wyplaci

    Witam,
    Do stażu pracy uprawniającego do nagrody jubileuszowej wliczają się
    zakończone okresy zatrudnienia.
    U pracodawcy B masz staż pracy krótszy o 3 miesiące niż u pracodawcy A i nie
    nabyłeś jeszcze prawa do nagrody jubileuszowej.
    Być może, że to jest wyłączną przyczyną.

    wa

  • 22. Data: 2004-01-09 06:44:17
    Od: Paweł<w...@o...pl>

    > Mam za ciasne buty.

    współczuję ...

    > Jutro mogę mieć za ciasny biustonosz.

    to po cholerę go założysz ?

    > W każdym razie działa, w końcu dales taka odpowiedź jaką należało
    dać na
    > poczatku.
    > Ok, zapamiętam że to dobry sposób na Ciebie ;-)

    każdy daje taką odpowiedź jaką chce i nie Tobie to oceniać. Zupełnie
    nie rozumiem Twojego tonu nauczycielki - mądraliny. Akurat swojej
    wiedzy jestem na tyle pewien, że nie muszę słuchać od Ciebie pochwał
    albo przyganiania, ani się z Tobą konsultować. I proszę nie kierować
    pod moim adresem uwag na temat moich cech charakteru, które nie
    mają związku z tematami rozmów (dot. innego wątku).

    P.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 23. Data: 2004-01-09 10:06:06
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Szanowny "goliacie",
    żeby rozwiać wszelkie wątpliwości, zaglądnij do przepisów zawartych w
    odpowiednich rozporządzeniach.
    Uczelnie: rozp. MENiS z 11.09.2001 (Dz. U. Nr 101, poz. 1094);
    PAN: rozp. MPiPS z 20.05.1998 r. (Dz. U. z 1998 r. Nr 65, poz. 426) lub
    wcześniejsze (np. Dz. U. z 1997 r. Nr 128, poz. 838).

    wa

  • 24. Data: 2004-01-09 18:17:54
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Paweł napisał:

    > każdy daje taką odpowiedź jaką chce i nie Tobie to oceniać. Zupełnie

    To może bardziej będzie cie zadowalał kącik wzajemnej adoracji a nie
    lista dyskusujna gdzie ktos nie daj boże może się z Ciebe naśmiewać albo
    Ci cos wytykać.
    Za nabożne traktowanie wlasnej osoby dzis się płaci.
    Za darmo masz mnie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 25. Data: 2004-01-09 18:53:55
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    > Uczelnie: rozp. MENiS z 11.09.2001 (Dz. U. Nr 101, poz. 1094);
    > PAN:   rozp. MPiPS z 20.05.1998 r. (Dz. U. z 1998 r. Nr 65, poz. 426) lub
    > wcześniejsze (np. Dz. U. z 1997 r. Nr 128, poz. 838).

    Dzieki. Widac, ze nie ma podstaw, ze nie mozna.

  • 26. Data: 2004-01-09 20:16:01
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Maddy w wiadomości <btmrce$2fj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Za darmo masz mnie.

    Ładnie powiedziane ;-)))

    --
    Olgierd
    "Nikt nie może być pewien swego życia, zdrowia i majątku gdy obraduje