  • 1. Data: 2004-01-07 21:24:19
    Temat: ochrona
    Od: "kowal" <k...@o...pl>

    mam pytanie : na jakich zasadach prawnych działają firmy ochroniarskie?
    ( prosze o popracie art. )

    bardzo mnie to ciekawi poniewaz co chwile spotykam sie z innymi zasadami

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-08 12:14:41
    Temat: Re: ochrona
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kowal" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    USTAWA z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia
    USTAWA z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych

    I cała masa rozporządzeń. Niektóre zagadnienia były wałkowane na tej
    grupie, więc przejrzyj. Do częstszych pytań należą uprawnienia ochroniarzy
    w stosunku do osób postronnych i znajdziesz to w archiwum grupy.

  • 3. Data: 2004-01-08 17:14:37
    Od: "kowal" <k...@o...pl>

    wielkie dziękki