  • 1. Data: 2003-01-28 13:56:08
    Temat: Nadzór budowlany ??
    Od: "Pandziak" <p...@s...pl>

    Witam !!
    Mam takie praktyczne pytanie. Czy ktoś miał przeprawy z nadzorem budowlanym
    z ul. Wareckiej w Łodzi ??

    Mój znajomy ma mała kamieniczkę w centrum miasta. Pewien inspektor budowlany
    ciągle wynajduje jakieś ekspertyzy budowlane, a to balkony, a to więźba
    dachowa itd. Oczywiście proponuje "swoich" ekspertów budowlanych którzy są
    bardzo drodzy. Mój znajomy aby wykonać inne bierzące naprawy w budynku
    bierze innych tańszych ekspertów z takimi samymi uprawnieniami.

    Pan inspektor rozkłada tylko ręce i mówi "...cóż ustawodawca wymaga takich
    ekspertyz starych budynków".
    Czy w końcu wynajęcie eksperta polecanego przez pana inspektora jest jedynym
    wyjściem ,czy jest może jakies inne wyjście z tej dziwnej sytuacji,
    oczywiście w ramach prawa ??

    Pozdrawiam.
    Pandziak

  • 2. Data: 2003-01-28 17:35:39
    Temat: Re: Nadzór budowlany ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Proponuję krótką wizytę u przełożonego tego inspektora. W wielu wypadkach
    pomaga, o ile Twoje zarzuty polegają na prawdzie.