  • 1. Data: 2003-01-28 13:50:58
    Temat: provider internetowy a prawo
    Od: "coolio " <c...@N...gazeta.pl>

    witam,
    mam pytanie odnosnie prawa telekomunikacyjnego.
    mianowicie co firma ktora chce udostepnic internet na osiedlu mieszkaniowym powinna
    zrobic ? czy sa wymagane jakies koncesje, zezwolenia itd ? jezlie tak to
    co i z kim nalezy zalatwic ?

    moze ktos juz mial z tym stycznosc ?

    dziekuje za wszelkie informacje

    pozdr
    coolio

  • 2. Data: 2003-01-28 14:09:18
    Temat: Re: provider internetowy a prawo
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "coolio " <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mianowicie co firma ktora chce udostepnic internet na osiedlu
    mieszkaniowym powinna zrobic ? czy sa wymagane jakies koncesje, zezwolenia

    nie musisz miec koncesji,
    dzialalnosc gospodardza lub stowarzyszenie,
    zgoda od spoldzielni,
    regulamin swiadczenia uslug.

    no i oczywiscie "udzial" dla US z Twojej inwestycji :)

  • 3. Data: 2003-01-28 18:07:58
    Od: "iks" <e...@g...pl>

    i oczywiscie do tego musisz dodać wygrany przetarg na wykonanie owej
    instalacji...