  • 41. Data: 2007-05-25 15:13:39
    Temat: Re: [OT] Re: Nabity w weksel
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    news:f36u78$j00$3@nemesis.news.tpi.pl...
    > szomiz pisze:
    >

    >> cbdo.
    >>

    > Nie rozumiem w języku suahili ...

    Bylo uwazac na matematyce w liceum.

    -- --- -- --- -- ---
    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/
    chwilowo znad morza

  • 42. Data: 2007-05-25 15:15:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szomiz pisze:

    >> Nie rozumiem w języku suahili ...
    >
    > Bylo uwazac na matematyce w liceum.

    A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 43. Data: 2007-05-25 15:22:41
    Temat: [OT] Re: [OT] Re: Nabity w weksel
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ...

    Jakie liceum- taki prawnik...

    BP, MSPANC

    -- --- -- --- -- ---

  • 44. Data: 2007-05-25 15:23:34
    Temat: Re: [OT] Re: [OT] Re: Nabity w weksel
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szomiz pisze:

    > Jakie liceum- taki prawnik...
    >
    > BP, MSPANC

    Nudny jesteś, wysil sie bardziej ...

  • 45. Data: 2007-05-25 16:40:16
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 25 May 2007 17:23:34 +0200, Johnson napisał(a):

    > Nudny jesteś, wysil sie bardziej ...

    To z tego blogga.
    "I to by było tyle ... a od 1 stycznia 2007 roku ..."

    To już prawie pięć miesięcy temu ... ;))))
    Prócz Nowego Roku 2007 - nastąpiło coś jeszcze? ;)

  • 46. Data: 2007-05-25 17:34:08
    Temat: Re: Nabity w weksel
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Uzytkownik "Jerry" <j...@g...com> napisal
    >Odszkodowanie - to drugie.
    >W przypadku odszkodowania - chodzi mi tylko o ustalenie, czy Sad w
    >podobnej sytuacji, moze uznac, ze skoro zakaz konkurencji zostal
    >zdefiniowany i nie zostal zlamany - to mozna dochodzic rekompensaty.
    >Nawet jezeli nie zostala ona zdefiniowana w umowie o wspolpracy.

    No ale za co rekompensata? Skoro w przypadku naruszenia zakazu móglbyc uzyty
    weksel (umowa), ale zakaz nie zostal zlamany ani weksel nie zostal uzyty,
    wiec zadna ze stron nie zlamala umowy, w tym zakresie.

  • 47. Data: 2007-05-25 20:48:11
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Johnson napisał(a):

> [...]

    Coś mi się zdaje, że gdybyś nie podjął pracy wcale, to odszkodowanie by
    ci się należało :-)

    MAc

  • 48. Data: 2007-05-26 13:15:56
    Od: "ja" <j...@o...pl>

    jesli masz umwoe wekslowa i nie widzisz problemow , ze jej dotrzymales to
    masz niemal poewna wygrana sprawe.

    weksel to jeszcze nie tytul wykonawczy ,
    firma moze taki tytul wykonawczy w sadzie uzyskac ( gdyby np przemilaczala
    fakt istnienia umowy wekslowej - nie jest ona konieczna ) , ale tobie w takim
    przypadku przysluguje prawo do protestu wekslowego , i sad bedzie musial go
    rozpatrzec.
    jesli rzeczywiscie wypalniles warunki z umowy wekslowej to nie powionienes sie
    bac..

    z doswiadczenie wiem ze przy wekslach zostaje popelnionych rowniez wiele
    bledow natury forlmalnej , zle wypelnienie , przekreslenia itd - to czyni taki
    weksel i tak niewaznym.
    jest prawo wekslowe - ciekawa ksiazeczka - mozeszesz zagladnac.

    JS

  • 49. Data: 2007-05-27 09:14:50
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 25 May 2007 16:46:30 +0200, szomiz napisał(a):

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał /.../
    > Wybacz, ale nie bede kontynuowal dopoki ewentualnie nie wypowie sie ktos z
    > mniej pieniaczym nastawieniem.
    Kurczę, Johnson dostał pieniaczem po oczach, a mnie przy tym, nie było :(

    --
    pozdro
    poreba