eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNa odszkodowania od kogo mogą liczyć ofiary nauczyciela pedofila? [flejm] › Re: Na odszkodowania od kogo mogą liczyć ofiary nauczyciela pedofila? [flejm]
  • Data: 2018-10-09 14:20:34
    Temat: Re: Na odszkodowania od kogo mogą liczyć ofiary nauczyciela pedofila? [flejm]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Znowu nie zrozumiałes meritum?
    > Czy sugerujesz, ze nauczyciele również systemowo ukrywaja swoich kolegów
    > nauczycieli pedofilów?

    A KRK dawniej ukrywał (w innych krajach według dochodzeń) czy ukrywa
    _teraz_ (ostatnie 5 lat) w Polsce?

    Co ja mogę pisać/sądzić o Niemcach cofając się niczym stan USA Pensylwania aż
    w pobliże granicy 70 lat? <ironiczna-demagogia> Co za ludobójcze kurwy
    a nie ludzie! </ironiczna-demagogia>

    Mądrzy ludzie potrafią tak ustawić/podrasować jeden zestaw takich samych
    standardów dla wszystkich by (najsolidniej+) walnęło w kogo im pasuje.
    Nie grzeszący rozumem partacze tego nie potrafią. Potrafią się tylko
    oburzać jak im ktoś wytyka (zbyt widoczną) podwójną moralność Kalego.
    Ja mam ciężkie uczulenie na bezwstydnych partaczy.

    --
    A. Filip