  • 51. Data: 2021-08-25 10:36:27
    Temat: Re: Na granicy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Aug 2021 10:13:27 +0200, Olin wrote:

    > Czyli coś jak w Polsce, tyle że w Afganistanie wyborów raczej nie będzie.

    Trudno powiedziec - poprzednie wycofanie zakonczylo sie tak:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Afghan_Civil_War_(1992
    %E2%80%931996)
    https://en.wikipedia.org/wiki/Afghan_Civil_War_(1996
    %E2%80%932001)

    Ciekawe, czy 20 lat nowej okupacji zdolalo ich skonsolidowac, czy
    zaraz bedziemy mieli wojne szesciu ... a moze podzial ?

    J.

  • 52. Data: 2021-08-25 10:37:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Aug 2021 10:12:01 +0200, Olin wrote:

    > Wstąp do SG, to postrzelasz sobie z kałacha.

    Chyba nie maja kalachow :-)

    Tym niemniej - taka seria dobrze odstrasza ... ale nie wszystkich :-)

    J.

  • 53. Data: 2021-08-25 10:53:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 25 Aug 2021 10:37:55 +0200, J.F napisał(a):

    > Tym niemniej - taka seria dobrze odstrasza ... ale nie wszystkich :-)

    Widzę, że masz bogate doświadczenie; pewnie jeszcze z partyzantki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 54. Data: 2021-08-25 22:08:34
    Temat: Re: Na granicy Polski z Białorusią JUŻ koczują Afgańczycy?
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Moim zdaniem nie powinno się publikować danych pozwalających na
    > ustalenie ich tożsamości, bo pewnie dalsza rodzina tam została. nie
    > wiadomo, co Talibom do łba strzeli.

    Portale już donoszą:
    https://news.google.com/search?q=%D8%A5%D8%B9%D8%AF%
    D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AA%20%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8%D
    8%A7%D9%86&hl=ar&gl=SA&ceid=SA%3Aar

  • 55. Data: 2021-08-25 23:26:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.08.2021 o 22:08, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Portale już donoszą:

    Jak są tak samo wiarygodni, jak nasze media, to bym jeszcze nie
    dramatyzował. Ale w każdym kraju , który odzyska niepodległość" ściga
    się kolaborantów.

    --
    Robert Tomasik

  • 56. Data: 2021-08-26 10:45:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 25 Aug 2021 23:26:33 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > w każdym kraju , który odzyska niepodległość" ściga
    > się kolaborantów.

    Już sobie wyobrażam jaki będzie popłoch na komendzie, kiedy władza ludowa
    przerżnie wybory.

  • 57. Data: 2021-08-26 12:03:56
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Już sobie wyobrażam jaki będzie popłoch na komendzie, kiedy władza ludowa
    > przerżnie wybory.

    Większy niż wtedy gdy z milicji zrobiono policję?
    Jakoś śmiem powątpiewać.

    --
    A. Filip

  • 58. Data: 2021-08-26 12:19:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 26 Aug 2021 12:03:56 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Większy niż wtedy gdy z milicji zrobiono policję?
    > Jakoś śmiem powątpiewać.

    Trudno się nie przytaknąć, bo przecie MO z rozmachem wróciła, tylko w
    odmienionych mundurach.

  • 59. Data: 2021-08-26 18:43:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.08.2021 o 12:19, Olin pisze:
    > Trudno się nie przytaknąć, bo przecie MO z rozmachem wróciła, tylko w
    > odmienionych mundurach.

    Tuy Cie muszę uświadomić, że mundury są nadal te same :-) Zmieniły sie
    tylko patki (z szyszeczek, na oznaki służb oraz pagony.

    --
    Robert Tomasik

  • 60. Data: 2021-08-27 10:25:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 26 Aug 2021 18:43:34 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Tuy Cie muszę uświadomić, że mundury są nadal te same :-) Zmieniły sie
    > tylko patki (z szyszeczek, na oznaki służb oraz pagony.

    Co 2-3 lata jestem badany na okoliczność daltonizmu, ale widać
    nieskutecznie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/