  • 241. Data: 2005-09-28 19:25:56
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    "Przemek R..."
    .pl> > trezba o tym
    > pomyslec przed studiami, n apewno nie jest to wytlumaczeniem
    >
    > Jest ;)))

    nie jest

    Wysoki sądzie ukradłem bułkę w sklepie bo byłem głodny albo
    > pożyczyłem (dosłownie!) te programy bo byłem głodny wiedzy ;))
    > Mogę je nawet ładnie zapakować w paczkę i odesłać producentowi z
    > przeprosinami niech je sobie wsadzi ....

    nic nie tlumaczy kradziezy i nie zmienia faktu ze jestes zlodziejem , moze
    tylko i wylacznie wplynac na wysokosc kary.
    Czy fakt ze zbierasz pieniadze na 10 glodnych braci usprawidliwia dokonanie
    rozboju?

    P.

  • 242. Data: 2005-09-28 19:36:35
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

> [...]
    > tylko i wylacznie wplynac na wysokosc kary.
    > Czy fakt ze zbierasz pieniadze na 10 glodnych braci usprawidliwia

    10 braci? ;) ja bym poszedł dalej np. 100 biednych głodnych bezdomnych
    dzieci chorych na raka.
    Sędzia ze łzami w oczach wydał by wyrok uniewinniający ;)))

  • 243. Data: 2005-09-28 19:40:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jesteś ślepy ?

    jestem, bo nie widze na tej liscie windows xp home

    > - AutoCad 2000 15065zł (potrzebny do projektu na uczelnie)

    mozesz na uczelni, mozesz korzystac z triala

    > - MS Office 2000 Premium 2476zł
    > - Windows 2000 Server 3955zl - mialem na plycie, zeby sprawdzic co on
    > oferuje (przypomne, ze studiuje telekomunikacje)

    o tym co oferuje najwiecej bys ie dowiedzial czytajac na stronach microsoft

    > - Corel Draw 9 za 1850zl

    zdziwie cie ale UG umozliwia zakup tego w okolicach 40 zl. i nie jest to
    program msdnaa. Tradfniej dobieraj
    uczelnie

    > - Delphi 7 Enterprise 12 600zl, 7 Professional 4200zl, Borland C++
    > Builder5
    > Pro 3700zl

    delphi 2005 personal - cena pisma, licencja komercyjna nawet dla
    prowazdacych DG,
    Delphi 7 personal do uztyku nie komercyjnego zad armo z www.borland.pl
    to samo c++ builder 6 personal.

    co do windows, windows xp home oem
    http://www.promise.pl/sklep/asp/is.pin.asp?pid=5066
    nie musisz miec wersji pudelkowej

    > Ktoś to kupuje żeby "pobawić" się w domu ?

    zeby uzywac.

    > Bzdury to wypisujesz Ty. Ja tylko pozwoliłem sobie na rozszerzenie wątku
    > o odpowiedzialność prawną w ogóle ;)

    nie ,mowa jest o odpowiedizlanosci karnej, bo ona precyzyjnie okrsla
    zlodziejstwo,
    zlamanie warunmkow umowy to powod do sciagania na drodze cywilnej, bo chyba
    nie nazwiesz zlodziejem
    osoby ktora nie tanczy na stole co godzine jak sobie autor licnecji i
    oprogramowania zyczy czy tak?

    P.

  • 244. Data: 2005-09-28 19:46:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "ElComandante" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 10 braci? ;) ja bym poszedł dalej np. 100 biednych głodnych bezdomnych
    > dzieci chorych na raka.

    czy wtedy nie jestes zlodziejem?

    > Sędzia ze łzami w oczach wydał by wyrok uniewinniający ;)))

    nie wyda bo nie ma takiego prawa, jezlei zostanie udowodnione dokonanie tego
    rozboju,
    moze jedynie odstapic od wymierzenai kary.

  • 245. Data: 2005-09-29 09:00:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W kazdym przemysle konkurencja dobrze wie co ukrywa przeciwnik na rynku.
    > KAZDYM. McDoanld's wie dokladnie jakie srodki chemiczne sa we frytkach
    > KFC, Philip Morris wie dokladnie co jest podkladane do Westow, itd.

    a powiedz mi geniuszu jak to jest ze nikt nie wykryl konkretnych srodkow
    chemicznych w tych
    produktach a tacy psychopaci jak Ty na odmowe wydaani receptur (co jest
    normalne nawet popzrzez sad bym nie dal)
    stwierdzaja ze maja cos do ukrycia?
    Przeciez wystarczy wziac produkt i oddac chocby do zakladu chemii jakiegos
    uniwersytetu by ci rozlozyli
    go "na czynniki pierwsze" i wszystko bedzie jasne. Ale nie lepioeej ludzic
    sie ze ktos zdradzi recepture
    i pluc na niego w razie odmowy.

    Dziwne ze wymieniasz tyklo te bogate firmy, a co powiesz w takim razie o
    Kulczyku?
    I uzasadnij odrazu.

    P.

  • 246. Data: 2005-09-29 14:53:56
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > mozesz na uczelni, mozesz korzystac z triala

    A Ty swoje ;) Powiedz kto to kupuje "do domu".

    > o tym co oferuje najwiecej bys ie dowiedzial czytajac na stronach
    > microsoft

    ;) to chyba do autora wątku ;)

    > zdziwie cie ale UG umozliwia zakup tego w okolicach 40 zl. i nie jest to
    > program msdnaa. Tradfniej dobieraj
    > uczelnie

    I znowu! Po co Ci ten program w domu ?

    > delphi 2005 personal - cena pisma, licencja komercyjna nawet dla
    > prowazdacych DG,
    > Delphi 7 personal do uztyku nie komercyjnego zad armo z www.borland.pl
    > to samo c++ builder 6 personal.

    Nie pytałem gdzie można kupić taniej tylko o to po co Ci to w domu?

    > co do windows, windows xp home oem
    > http://www.promise.pl/sklep/asp/is.pin.asp?pid=5066
    > nie musisz miec wersji pudelkowej

    > zeby uzywac.

    Do czego?
    Podaj jakieś zastosowanie np. AutoCAD-a w domu ?

    To nie jest oprogramowanie do używania w domu ale w biznesie i jako
    takie do domowego użytku się nie nadaje min. ze względu na
    dość wysoką cenę.

    Oczywiście ;)

  • 247. Data: 2005-09-29 16:46:45
    Od: kim <n...@c...net>

    Przemek R... wrote:

    > mozesz na uczelni, mozesz korzystac z triala

    Tak w ogole, to moze nie korzystac w ogole. Tak nie funkcjonuje normalne
    spoleczenstwo. Ochorna praw, tak, oszustwa z monopolizacja rynku i
    bankrutowaniem konkurencji, nigdy!

    > o tym co oferuje najwiecej bys ie dowiedzial czytajac na stronach microsoft

    ROTFL

    dobra metoda uczenia sie (dla kretynowjak ty :-P )

    > zdziwie cie ale UG umozliwia zakup tego w okolicach 40 zl. i nie jest to
    > program msdnaa. Tradfniej dobieraj
    > uczelnie

    Czyli lepiej jest kiedy o dostepie do wiedzy na UG decyduje... bandyta z
    Redmond.

    > delphi 2005 personal - cena pisma, licencja komercyjna nawet dla
> [...]

    Zalozmy ze studenta studiujacego komputery stac. Co z reszta kotej widza
    zawodowa wymaga zajrzenia a nie uzywania?

> [...]
    > nie nazwiesz zlodziejem
    > osoby ktora nie tanczy na stole co godzine jak sobie autor licnecji i

    Najciekawesze ze bandyta z Redmond nie jest tak skory procesowac sie tak
    jak ty bobasku. widac nie czuje sie tak mocna z twoja argumentacja.

  • 248. Data: 2005-09-29 16:52:37
    Od: kim <n...@c...net>

    Przemek R... wrote:

    > placisz za latpotpa a worda dostajes gratis, masz promocje z wordem masz
    > promocje bez worda, zawsze masz wybor,
    > jak cie nie interesuje kup inny,

    ROTFL

    Bandyta z Demond rozdaje za darmo wszystkim!

    W cene laptopa jest wliczone Windows. Malo tego, Microsof pobiera za
    Windows nawet kiedy kupisz z Linuxem:
    http://www.usdoj.gov/atr/cases/ms_index.htm

    > jest to glowny najwiekszy sklep interentowy sprzedajacy systemy microsoft.
    > twoja teoria gowno wart
    >
    > p.

    Nie zmienia to faktu ze MSyf pobiera z Windows nawet kiedy na komputerze
    nie ma Windows:
    http://www.usdoj.gov/atr/cases/ms_index.htm

  • 249. Data: 2005-09-29 16:53:27
    Od: kim <n...@c...net>

    Przemek R... wrote:

    > wszedzi

    > za to ze producent danego laptopa domyslnie dolacza okrslony system?
    >
    > buahahahahahahahaha
    >
    > P.

    Nie.

    Za oszustwa kryminalne:
    http://www.usdoj.gov/atr/cases/ms_index.htm

  • 250. Data: 2005-09-29 16:54:54
    Od: kim <n...@c...net>

    Przemek R... wrote:

    > ktore podzespoly konretnie i komu.

    http://www.usdoj.gov/atr/cases/ms_index.htm

    > nie ja sie ciebie bucu pytam, osmieszyles sie i ci wstyd sie teraz
    > przyznac.,
    >
    > P.

    Skoro dyskutujesz na grupie prawnej, to powinienies wiedziec ze nie
    przeprowadza sie dowodow rzeczy oczywistych, albo potwierdzanych przez
    obie strony. :-P