    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Date: Mon, 26 Sep 2005 11:07:06 +0200

    > Podaj jakie sa koszta XP

    koszta wytworzenia? Poczytaj o firmie redmond o ilsoci programistow
    piszacych windowsa i w ogole o
    tym w jaki sposob powstaje, wez ksiazke do C++, isprobuj napisac prosty
    program. A teraz wyopbraz sobie ile wysilku
    i poswieceenia wymaga napisanie wielu milionow linii kodu.

    i dlaczego ten sam XP kosztuje pare razy mniej
    > w Urugwaju. Koszta kopiowania w tej samej fabryce sa te same.

    moiwsz o wersji "lite" systemu XP ? Tego okrojonego ?

    > Nie da sie. Niektore nowe BIOSy maja zablokowanego Linuxa na zyczenie
    > Microsyfu.

    konkretnie, i nie opowiadaj o jednym typie najnowzego notebooka, bo ja sie
    nie dziwie ze linux
    moze miec problemy z komputerem ktory wszedl na rynek miesiac temu.

    > Acrobat Reader jest zbudowany na kradzionych podzespolach.

    i znowu to samo pierdolenie. Juz mi to pisales, soft tworzy kilka tysiecy
    ajak nie kilkadziesiattysiecy firm

    >Wiec komu
    > mamyplacic? Autorom z uniwerystetow, czy zlodziejowi ktory ukradl, a teaz
    > krzyczy ze go okradaja?

    jw

    > ROTFL

    konkrety!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!! Nie bo Pani
    Joasi sie zawiesil, co tobie sie stalo gdy PRACOWALES
    na tym systemie.

    > Maja wybor?

    maja wybor, linux, macOs, maja bardzo przyjemnie biblioteki do C++,
    wxWidgets, QT, maja LAzarusa , MONO,
    moga tworzyc oprogramowanie dostepne na 3 najbardziej popularne platformy.

    > Oczywiscie ze nie. Nie przetrwalby nawet bez monoplu Linuxa na nowe
    > komputery. Wystarczyl by rowny dostep dla klientow i wolny wybor.
    > Prawa rynku zalatwia reszte.

    przerwal by. Jakby przestapli pisac na widnows albo by pisali rownoczesnie
    npod linuxa ( wtym gdy bo tych najwiecej , prawie wszystkie idzie pod
    windows) to czlowiek majacy wybor system za kilkaset zl albo darmowy linux
    na ktorym to wszytko zadziala
    wybierze linuxa.

    P.