  • Data: 2005-09-26 11:16:27
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dh8e8g$bq2$1@inews.gazeta.pl...

    > nie bardzo rozumiem, w kpk nie widzialem wmianki o tym ze strona moze
    > odrzucic lawnika.
    > mozesz podac dokladnie podstawe prawna?

    a jezeli w stanach obrona albo oksrazyciel moze ottak odrzucic lawnika bez
    podania przyczyn to jest absurdalne,
    bo czesto widac po czlowieku co mysli w danej chiwli (przynajmniej niektorzy
    potrafia to czytac), wiec wten sposob mozna
    niewygodnych lawnikow sie pozbywac.

    rozwiazanie jak najbardziej "fe".

    P.