  • Data: 2005-09-26 11:39:19
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > przeciez to jest taka sama kradziez, tez taka osoba jest zlodziejem, czemu
    > on ma byc lepszy od zlodzieja radia
    > ktore czesto kilka groszy kosztuje?

    Bo złodziej kradnie rzecz materialną składającą się z atomów i cząsteczek.
    a jeśli dokonuje oszustwa to i tak w każdym przypadku
    POZBAWIA tym samym tej rzeczy/pieniędzy itp jej prawowitego właściciela

    natomiast ściągnięcie z netu i posiadanie na własny użytek programu czy utworu
    będącego jedynie kopią informacji którą można kpiowac w nieskonczonosc a
    właścicielowi z tego powodu włos z głowy nie spadnie.

    To taka niezrozumiała różnica?