  • Data: 2005-09-26 11:24:46
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    zamiast lapac bandytow,wandali,huliganow i zlodziei to psy sie wola przypier...
    do takich pierdół ktore nikomu w niczym nie szkodza, bo tak jest najlatwiej, a
    po co za nędzną wyplate za służbe ryzykowac kulke w łeb...Wasze dyski i płyty
    są waszą własnością i mozecie na nich miec zakodowane co wam sie rzewnie
    podoba, o ile te informacje i programy są na własny użytek.

    CHWDP!