    From: gina <d...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Date: Mon, 26 Sep 2005 00:11:09 GMT

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Coś mi się wydaje, że to nie mnie sie miesza

    > Ciekawa koncepcja. Niestety korzyscią jest nie tylko zwiekszenie aktywów
    > ale i zmniejszenie pasywów oraz unikniecie zmniejszenia pasywów. Inaczej
    > mówiac, jezeli za program musiałbys zapłacić 1000 zł, ale nie zapłacileś
    > bo ten program ukradłeś to znaczy, że w kieszeni zostało ci 1000 złotych
    > I te 1000 złotych to twoja korzyść majątkowa.

    Jestes typowa dupa z PRLu. Skad zakladasz ze kupilby za 1000 to co
    powinno kosztowac najwyzej 50 zl? Cena na opakowaniu to nie faktyczna
    wartosc. Zreszta sam Microsyf nie uzywa tek linii w procesach, bo wtedy
    musialby ujawnic rozbicie cenowe. I wtedy moze okazac sie ze te 100 zl
    to jedne wielkie klamstwo na ktore nabieraja sie kurwy w togach z
    Lublina jak ty.

    > Paserstwo jest przestpstwem polegającym na nabyciu, pomocy przy zbywniu
    > bądz ukrywniu przedmiotu pochodzacego z przestępstwa. Nie ma mowy o
    > jakimkolwiek czerpaniu korzyści majątkowych.

    Wiec gdzie tutaj jest posiadanie "nielegalnej" kopii?

    > Zarzut stawiany piratom
    > zwykle sformułowany jest w ten sposób, że "przyjeli od nieustalonej
    > osoby" - co juz stanowi paserstwo.

    ROTFL

    "Dajcie mi czlowieka a ja znajde paragraf"

    -Otto, kurwa sadowa z Lublina