    From: "Bert" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Date: Mon, 26 Sep 2005 00:44:15 +0200

    >Gdybym nie mial dostepu do autocad 2000 serwer to bym go nie kupil za
    >
    > to pracuj na uczelni, nie uwierze ze nie ma dostepu do komputerow, Ty
    > wybierasz (bo masz wybor)
    > nie jezdzzenei do szkoly do pracowni komputerowej i prace w domu na
    > kradzionym oprogramowaniu.
    > Do tego nie ma wytlumaczenia.

    No to juz tlumacze. Studiuje zaocznie, teoretycznie mam mozliwosc
    korzystania z pracowni, ale jest to bardzo trudne, bo komputer musi byc
    wolny, czyli najczesciej wieczorem po zakonczonych zajeciach i wymaga to
    obecnosci pracownika uczelnii, czyli nadgodziny.
    Student zaoczny sam musi organizowac sobie mozliwosc nauki, a jak sie
    pracuje zeby na oplaty za studia zarobic to nie ma sie wolnego czasu zeby
    isc w tygodniu na uczelnie. Dodam, ze mam 150km z domu na uczelnie. Smiem
    twierdzic, ze to z moich pieniedzy jest finansowana uczelnia, bo oplacam
    czesnym wykladowcow, a z podatkow z mojej pracy sa oplacane studia dzienne.
    Wiec to ja jestem pokrzywdzona strona w tym systemie! Wiec moze za linie
    obrony wezme haslo wyrownywania szans mlodziezy ze wsi !!!!!!!
    Jak napisales nie ma wytlumaczenia, ale pewne okolicznosci powoduja inne i
    kolo sie zamyka.A Biednemu zawsze wiatr w oczy.