  • 11. Data: 2004-01-11 09:12:00
    Temat: Re: NOM - co moga zrobic ?
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Mieczyslaw wrote:
    > A NOM potrafi udowodnić, że korzystałeś z usług wybierając odpowiedni
    > perfix.

    A potrafi?

    > Wszystko to *mocno pachnie próbą naciągania*.

    Niestety...

    KG

  • 12. Data: 2004-01-11 09:31:07
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sun, 11 Jan 2004 10:12:00 +0100, na pl.soc.prawo, kam napisał(a):

    > A potrafi?

    > Niestety...
    >
    > KG

    Potrafi na podstawie bilingów z TPSA i swoich. Czyli dwie firmy mają
    zapisy.

    Mieczysław

  • 13. Data: 2004-01-11 09:38:04
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Mieczyslaw wrote:
    > Potrafi na podstawie bilingów z TPSA i swoich. Czyli dwie firmy mają
    > zapisy.

    A jesteś pewien, że NOM jest w stanie wystawić biling? I że TPSA mu
    udostępnia swoje? Bo zdaje się, że nie za bardzo...

    KG

  • 14. Data: 2004-01-11 21:01:44
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Co ciekawe ja zaplacilem, a tez dostalem pismo od ich firmy windykacyjnej

    A jak się nazywa ta firma windykacyjna?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 15. Data: 2004-01-12 08:35:17
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > cennika. Co mam zrobic z nimi ( NOM & firma windykacyjna ) by sie odczepili i
    > nie zawracali wiecej glowy ?

    Skoro korzystales to plac. Proste ....

  • 16. Data: 2004-01-13 00:35:17
    Od: "pEgon" <p...@a...pl>

    wybierajac prefix abonent mogl dzialac zgodnie z regulaminem spodziewajac
    sie faktury od TPSA. Jezeli zaplacil f-ry tepsie mogl przypuszczac, ze
    rozliczyl sie za rozmowy. A tu nagle f-ra z NOM-u za pol roku, platna
    jednorazowo. Wystawiona wbrew zaakceptowanemu przez wybor prefiksu
    regulaminowi. Gdyby jeszcze NOM podeslal jakies pismo typu "nie dogadalismy
    sie z Tepsa wiec wysylamy f-re". A tu tylko f-ra i zaraz firma
    windykacyjna, straszenie. Piekne traktowanie klientow. Sadze, ze jezeli
    wybrales prefix to zgodziles sie na regulamin, a mowil on, ze rozliczenie
    rozmow bedzie na fakturze Twojego operatora i tego nalezy sie trzymac.
    Faktury uregulowane wiec w czym rzecz?
    Mysle, ze zrobic moga niewiele, strasza.
    pEgon

  • 17. Data: 2004-01-13 01:23:53
    Temat: Re[2]: NOM - co moga zrobic ?
    Od: p...@w...pl (Tomasz Krzyżanowski)

    Hello pEgon,

    Tuesday, January 13, 2004, 1:35:17 AM, you wrote:

    p> wybierajac prefix abonent mogl dzialac zgodnie z regulaminem spodziewajac
    p> sie faktury od TPSA. Jezeli zaplacil f-ry tepsie mogl przypuszczac, ze
    p> rozliczyl sie za rozmowy. A tu nagle f-ra z NOM-u za pol roku, platna
    p> jednorazowo. Wystawiona wbrew zaakceptowanemu przez wybor prefiksu
    p> regulaminowi. Gdyby jeszcze NOM podeslal jakies pismo typu "nie dogadalismy
    p> sie z Tepsa wiec wysylamy f-re". A tu tylko f-ra i zaraz firma
    p> windykacyjna, straszenie. Piekne traktowanie klientow. Sadze, ze jezeli
    p> wybrales prefix to zgodziles sie na regulamin, a mowil on, ze rozliczenie
    p> rozmow bedzie na fakturze Twojego operatora i tego nalezy sie trzymac.
    p> Faktury uregulowane wiec w czym rzecz?
    p> Mysle, ze zrobic moga niewiele, strasza.
    p> pEgon

    Wreszcie ktoś rozsądnie napisał, a już myslałem że sami nawiedzeni tu
    "przesiadują". Wszyscy tylko "dzwoniłeś to zapłać bla bla bla".
    Ludzie!
    podstawą znajomości prawa i jego używania w sposób taki aby nam
    służyło jest szukanie i wykorzystywanie luk prawnych! NOM w
    przeciwieństwie do innych operatorów wyruszył na wojnę z TP SA,
    wiedzieli że ryzykują bo odpowiednie rozporządzenie Urzedu Regulacji
    Telekomunikacji NARZUCAŁO tepsie obowiązek dołączania do swoich faktur
    także rachunków NOM-u z czego TPsa delikatnie mówiąc nie była
    zadowolona(operatorzy mieli się rozliczac między sobą).
    Dla nas-konsumentów- miał byc jeden rachunek - OD TP SA i tak
    przewidywał regulamin NOMU. Wszystko było oki do momentu w którym
    bodajże Trybunał Konstytucyjny (albo SN - już nie pamiętam) uznał
    wspomniane rozporzadzenie za niezgodne z prawem. W tym momencie NOM
    był (przepraszam za wyrażenie) udupiony ;), niby swiadczył usługe ale
    nie miał jak wyegzekwować należności. (dane abonentów były w
    posiadaniu TP SA a NOM zgodnie zresztą z własnym regulaminem nie mógł
    wystawiac faktur). Regulamin zmieniono ( BEZ POROZUMIENIA Z KLIENTAMI
    !) , dogadano się z TP SA( po roku negocjacji) w sprawie udostępnienia
    danych klientów którzy dzwonili przez 1044 i teraz NOM zabrał się do
    sciągania długów. Problem w tym że wielu klientów było przekonanych że
    zapłaciło za rozmowy (nie musieli przeciez wiedziec o całym
    zamieszaniu z fakturami) a teraz nagle żąda się od nich zapłaty za
    wszystkie rozmowy naraz (ciekawe jak wy byście zareagowali gdyby TP SA
    przysłała wam rachuneczek np. za okres roku :) ,co innego 100 zł co
    miesiąc a co innego 1200 czyż nie?...
    Ponadto w NOM panuje straszny bałagan, winę ponosi zresztą pewnie TP SA
    która odgrzebując stare rachunki sporo pokręciła stąd często się
    zdarza że NOM każe płacic danej osobie za rozmowy których ona nie
    wykonała.
    Dlatego ja mam taką radę,
    po1) jeśli ktoś nie chce płacić to może spokojnie tego nie robić,
    przynajmniej narazie, i poczekac jak się sytuacja rozwinie, NOM ma w
    tej chwili bardzo ograniczone pole manewru z powodów o których
    wspomniałem wyżej,
    po2) jeżeli ktos po prostu chce zapłacic za to co wydzwonił to
    radziłbym kategorycznie rządać bilingu ,żeby się nie okazało że
    płaci za kogoś innego.
    Pozdrawiam
    P.1610

    mailto:p...@w...pl

  • 18. Data: 2004-01-13 05:56:53
    Od: k...@p...onet.pl

    > Jesteś niezły kombinataor !!!! Chyba nie znajdziesz pomocy tutaj bo ta
    > grupa nie pomaga w oszustwach, wyłudzeniach itp.
    >
    > A co to powyższego - Plus musiałby udowodnić, że masz telefon.
    > A NOM potrafi udowodnić, że korzystałeś z usług wybierając odpowiedni
    > perfix. Skąd twierdzenie, że korzystanie z perfiksu bez umowy nie jest
    > zgodne z prawem ? Ty miałeś *możliwość wyboru* -jak nie miałeś umowy a
    > uważasz że powinna być - *to po co wybierałeś ten perfiks*.
    > Wszystko to *mocno pachnie próbą naciągania*.
    > Dla mnie EOT.
    >
    > Mieczysław

    Jaki kur** kombinator !! Przeciez chcialem zaplacic. Tylko nie na raz.
    Napisalem do nich o rozlozenie na miesieczne raty i w efekcie bym splacil przez
    9 miesiecy ( tyle ile dzwonilem przez 1044 ). Rachunek byl duzo. Na raz bym nie
    splacil. A oni napisali, ze sie zgadzaja na 4 raty !! Naszczescie nie zaplace ;)

  • 19. Data: 2004-01-13 05:57:58
    Od: k...@p...onet.pl

    > Skoro korzystales to plac. Proste ....
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi

    Zwroc sie do SLD, ze placiles na autostrady, a nie mozesz kozystac.

  • 20. Data: 2004-01-13 06:02:55
    Od: k...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jak się nazywa ta firma windykacyjna?