  • 1. Data: 2004-01-09 20:16:53
    Temat: Wspolwlasnosc-sprzedaz
    Od: "Asia" <j...@o...pl>

    Witam
    Jak to jest ze sprzedaza rzeczy ( w tym wypadku silnika samochodu), ktora ma 4
    wlascicieli? Czy musze spisac umowe sprzedazy z kazda z tych osob czy moze
    wystarczy jedna umowa ze wszystkimi? A moze jedna umowa z jednym ze
    wspolwlascicieli a to oni powinni miedzy soba jakos to zalatwic? Wartosc
    sprzedazy 30zl.
    Bede wdzieczna za kazda odpowiedz
    Pozdrawiam
    Asia

  • 2. Data: 2004-01-09 22:38:05
    Temat: Re: Wspolwlasnosc-sprzedaz
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Asia wrote:
    > Jak to jest ze sprzedaza rzeczy ( w tym wypadku silnika samochodu), ktora ma 4
    > wlascicieli? Czy musze spisac umowe sprzedazy z kazda z tych osob czy moze
    > wystarczy jedna umowa ze wszystkimi?

    obie możliwości

    KG

  • 3. Data: 2004-01-12 10:58:37
    Od: "Apl" <t...@p...fm>

    Z tym, że spisują umowy z każdym oddzielnie trzeba pamiętać, że kazy
    współwłaściciel dysponuje tutaj tylko swoim udziałem 25%!!!!!!