  • 1. Data: 2004-01-10 05:33:33
    Temat: pomoc prawna
    Od: "Czarek Olejniczak" <k...@g...pl>

    Mam zaszczyt od wielu lat współpracować z Stowarzyszeniem którego, zadaniem
    jest pomoc prawna osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym które,ze względów
    finansowych, nie mogą dochodzić swych praw.Zajmujemy się wszelkimi aspektami
    prawnymi. Stowarzyszenie dysponuje doświadczonymi
    współpracownikami.Rozpatrujemy każdy, zgłoszony przypadek indywidualnie.Twoje
    zgłoszenie nie zostanie bez odpowiedzi.
    Masz problem-
    zadzwoń -505-710-922
    napisz -...@g...pl
    GG 3235265

  • 2. Data: 2004-01-10 10:38:25
    Temat: Re: pomoc prawna
    Od: alex747<a...@o...pl>

> [...]
    wszelkimi aspektami
    > prawnymi. Stowarzyszenie dysponuje doświadczonymi
    > współpracownikami.Rozpatrujemy każdy, zgłoszony przypadek

    A cóż to za tejemnicze stowarzyszenie, że nawet nie ma nazwy?
    a'lex

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-01-10 17:07:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Czarek Olejniczak" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bto2rd$erd$1@inews.gazeta.pl...

    A można gdzieś znaleźć więcej informacji na Wasz temat? Ile działacie? Czy
    macie jakieś sukcesy na swoim koncie? Jaki macie obszar terytorialny
    działania? No i jakiś adres kontaktowy, bo Ci, którzy mogli by być Waszymi
    klientami z reguły dostępu do Internetu czy telefonu komórkowego nie mają.

    Z racji zawodu czasem mam do czynienia z osobami, które chętnie by
    skorzystały z Waszej pomocy. No ale Twój post jest na tyle enigmatyczny,
    że nie bardzo wiadomo co proponować. Może jakąś stronę byście zrobili z
    informacją o Waszej działalności? Zresztą najlepiej, to wyślijcie
    informację o Waszym stowarzyszeniu do Biura Prasowego Komendy Głównej
    Policji. Oni to roześlą w dół choćby faksem. Bo inicjatywa w sumie cenna,
    tylko że trochę za mało informacji. Nie chciał bym zostać później
    zlinczowany przez tych pokrzywdzonych odesłanych do Was.