  • 1. Data: 2008-02-03 23:12:36
    Temat: NIe będe żyć w kraju bezprawia.
    Od: "koziorożec" <e...@g...com>

    W 2001r zamiast zabiegu umownego dokonano na mnie eksperynentu
    medycznego bez mej zgody po czym pozostawiono w stanie
    niehumanitarnym.Polski wymiar sprawiedliwości ustalił że ; zabieg
    umowny został wykonany prawidłowo a rozszeżenie zabiegu było konieczne
    i uzasadnionie iż uprzednio proponowany byłby nieskuteczny na co
    ustnie wyraziłam zgodę . W sprawie powołano pięć zespołów biegłych
    NIGDY NIE DOPUSZCZONO DO BADAŃ STANU POOPERACYJNEGO.W tym stanie
    rzeczy od 2006r domagam sie wyrażenia zgody na moją eutanazję z
    przyczyn politycznych RP,postępowanie trwa bardzo opornie więc nie
    wykluczam art.151 kk.

  • 2. Data: 2008-02-04 11:37:31
    Temat: Re: NIe będe żyć w kraju bezprawia.
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Feb 3, 11:12 pm, "koziorożec" <e...@g...com> wrote:

    > domagam sie wyrażenia zgody na moją eutanazję  z
    > przyczyn politycznych RP

    Polecam panu opuszczenie granic tego kraju. Polska stacza sie na dno
    juz zbyt szybko by ktokolwiek zdolal to powstrzymac. W RP nikt nigdy
    nie zgodzi sie na formalne przeprowadzenie eutanazji, bo to wbrew
    zyczeniu wladzy nadrzednej w Watykanie.

    Po wydostaniu sie z polskiego padola mialby pan przed soba jeszcze
    kilka przyjemnych, kolorowych lat zycia. Polecam zwlaszcza Islandie,
    Norwegie, Anglie, Irlandie, Belgie lub Holandie. Spotka pan tam wielu
    Polakow, ktorym do tej pory udalo sie podniesc swoja godnosc z
    polskiego chodnika i zapomniec z jakiej kloaki sie wywodza

  • 3. Data: 2008-02-04 20:52:12
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Ale o co chodzi ?
    Mieli obrzezać a wykastrowali ?

    E.

  • 4. Data: 2008-02-05 07:44:17
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "suddengunfire" <d...@g...com> napisał w
    wiadomości
    f.googlegroups.com...

    >i zapomniec z jakiej kloaki sie wywodza

    Jeśli się z kloaki wywodzisz to znaczy żeś..........

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2008-02-05 10:42:24
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    suddengunfire pisze:

> [...]
    > Polakow, ktorym do tej pory udalo sie podniesc swoja godnosc z
    > polskiego chodnika i zapomniec z jakiej kloaki sie wywodza

    Pojechali dokonać na sobie eutanazji i całkiem nieźle im się żyje :D

    --
    Semper Fidelis

    Adam Klobukowski
    a...@g...com

  • 6. Data: 2008-02-05 18:16:18
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Feb 5, 10:42 am, Adam Klobukowski <a...@g...com>
    wrote:

    > :D

    "Jest taka cierpienia granica, za ktora sie usmiech pogodny zaczyna"