  • 1. Data: 2008-02-01 23:35:29
    Temat: Re: ZTM, nowa legitymacja studencka :(
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    MarlonB pisze:

    > oni też nie mieli biletów... ?
    >
    > M.

    nie mieli waznych legitymacji ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 2. Data: 2008-02-03 20:01:19
    Temat: ZTM, nowa legitymacja studencka :(
    Od: "Obserwator" <o...@c...pl>

    Witam serdecznie!

    W dniu dzisiejszym zostalem ukarany oplata przez
    kontrolera biletow w Warszawie ZTM za nie posiadanie
    nowej legitymacji studenckiej mimo ze posiadalem stara
    z waznoscia do 31 marca pieczątką. W tej chwili jestem
    w trakcie zmiany uczelni i dlatego do tej pory nie wymienilem
    legitymacji na najnowsza wersje. Moje pytanie brzmi: jak napisac
    odwolanie od kary zebym jedynie poniosl oplate manipulacyjna
    za zainstniala sytuacje?

    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2008-02-03 21:32:20
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Obserwator" <o...@c...pl> wrote
    > W dniu dzisiejszym zostalem ukarany oplata przez
    > kontrolera biletow w Warszawie ZTM za nie posiadanie
    > nowej legitymacji studenckiej mimo ze posiadalem stara
    > z waznoscia do 31 marca pieczątką.

    Mam nadzieję, że jest to odzwierciedlone w protokole-wezwaniu, że tyczy
    jazdy bez legitymacji, a nie jazdy bez biletu?

  • 4. Data: 2008-02-03 21:50:55
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Obserwator pisze:
> [...]
    > legitymacji na najnowsza wersje. Moje pytanie brzmi: jak napisac
    > odwolanie od kary zebym jedynie poniosl oplate manipulacyjna

    indeks powinien zalatwic sprawe

  • 5. Data: 2008-02-03 22:11:58
    Od: "Obserwator" <o...@c...pl>

    > Mam nadzieję, że jest to odzwierciedlone w protokole-wezwaniu, że tyczy
    > jazdy bez legitymacji, a nie jazdy bez biletu?

    Tak - jest ewidentnie zapisane w protokole ze dotyczy jazdy bez
    waznego dokumentu uprawniajacego do ulgi.

  • 6. Data: 2008-02-03 22:51:27
    Od: "JW" <j...@m...com>

    Moje pytanie brzmi: jak napisac
    > odwolanie od kary zebym jedynie poniosl oplate manipulacyjna
    > za zainstniala sytuacje?

    Co z Ciebie za minimalista jest ?! Ja bym wyrwal typom jaja, jakby mi kazali
    nawet 10 groszy placic. Co to ma znaczyc, ze masz placic kilkanascie zl
    oplaty manipulacyjnej z racji tego, ze kontroler jest umyslowym troglodyta?
    Idz tam i zrob rozpierduche jak swego czasu japonce na Pearl Harbour.

  • 7. Data: 2008-02-04 11:57:44
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    > Moje pytanie brzmi: jak napisac

    [...]

  • 8. Data: 2008-02-04 16:05:56
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Na gape byli, prezecież Hawajczyków nie pytali, czy mogą wejść, więc rozpierducha się
    słusznie należała ;-)
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-02-04 18:08:08
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Obserwator" <o...@c...pl> napisał w wiadomości

    > W dniu dzisiejszym zostałem ukarany oplata przez
    > kontrolera biletow w Warszawie ZTM za nie posiadanie
    > nowej legitymacji studenckiej mimo ze posiadalem stara

    Zaświadczenie z uczelni,
    że w dniu kontroli miałeś
    prawo do ustawowej zniżki.

  • 10. Data: 2008-02-04 18:14:54
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Obserwator" <o...@c...pl> napisał w wiadomości

    > W dniu dzisiejszym...

    > jak napisac odwolanie...

    Najlepiej po polsku, czyli użyj tym razem słowa "dzisiaj".

    --
    andrzej