  • 1. Data: 2008-02-03 19:25:16
    Temat: miejsce wykonywania pracy a umowa
    Od: "Kamil" <n...@n...pl>

    W treści umowy o pracę z firmą XXX mam napisane:

    "Miejsce wykonywania pracy - kopalnie węgla kamiennego, na rzecz których XXX
    wykonuje roboty górnicze / woj. lubelskie oraz woj. śląskie /"

    Jak mam to poprawnie rozumieć?

    Podpisałem umowę z firmą która ma kilka "siedzib" w Polsce. Jak to wówczas
    jest jeśli pracodawca chcę przenieść Cię w inny rejon Polski? Czy to także
    można traktować jako wyjazd służbowy i pobierać delegacje? - chyba nie, bo
    praca nadal w murach firmy, tyle że inny rejon Polski? A może kodeks pracy
    chociaż gwarantuje jakieś profity dojazdowe, jeśli posiada się adres
    zamieszkania w innym mieście? Jeśli nie czy to nie są nadużycia pracodawców,
    jak ja mam skakać z Lublina na Śląsk w zależności od grymasu szefa i jeszcze
    ze swojego portfela pokrywać koszty dojazdu, noclegów w obcym mieście oraz
    wyżywienia..? Czy Polskie prawo chroni jakoś takich pracowników?

    Pozdrawiam,

    Kamil

  • 2. Data: 2008-02-03 21:39:25
    Temat: Re: miejsce wykonywania pracy a umowa
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2008 20:25:16 +0100, Kamil napisał(a):

    > Czy Polskie prawo chroni jakoś takich pracowników?

    Tak, jeśli firma ma siedzibę w Słubicach i filię w Frankfurcie nad Odrą, to
    pracodawca musi płacić delegację zagraniczną mimo iz przez most odległość
    took. 700m

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2008-02-03 21:52:38
    Od: "Kamil" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:fo5caj$a48$1@achot.icm.edu.pl...

    > Tak, jeśli firma ma siedzibę w Słubicach i filię w Frankfurcie nad Odrą,
    > pracodawca musi płacić delegację zagraniczną mimo iz przez most odległość
    > took. 700m

    Z tego co mnie poinformowali pracownicy to szef niestety nie płaci za
    delegacje, a pracownicy do niego nie chodzą po nie mówiąc że zamiast premii
    wypłaci Ci pieniądze mówiąc że to delegacyjne i wyjdzie na to samo, a ty
    dodatkowo narazisz się u szefostwa, myślę że takie sprawy są karygodne. eh
    co za życie, dzięki za odpowiedz.

    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 4. Data: 2008-02-03 23:02:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fo5d5i$njh$1@atlantis.news.tpi.pl Kamil
    <n...@n...pl> pisze:

    > Z tego co mnie poinformowali pracownicy to szef niestety nie płaci za
    > delegacje,
    To go trzeba wyprostować.

    > a pracownicy do niego nie chodzą po nie
    Ich sprawa.

    > mówiąc że zamiast
    > premii wypłaci Ci pieniądze mówiąc że to delegacyjne i wyjdzie na to
    > samo,
    Nie trzeba się na to godzić, a jak się ktoś godzi to niech nie jęczy.

    > a ty dodatkowo narazisz się u szefostwa,
    No i co z tego?

    > myślę że takie sprawy są
    > karygodne.
    Niezwykłe odkrycie... ;)))