eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNEST Bank nie chce oddać pieniędzy › Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <o75a4t$jfq$1@node2.news.atman.pl>
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Date: Sun, 5 Feb 2017 01:46:22 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.7.0
    Hamster/2.1.0.11
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o75a4t$jfq$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 47
    Message-ID: <5896761b$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-44-91.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1486255643 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15204 89.72.44.91:52509
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2870
    X-Received-Body-CRC: 117559050
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:760326
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
    > Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
    > udają, że wszystko jest cacy.
    > Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
    > nie wymagał potwierdzenia SMS-em.
    >
    > A oto odpowiedź banku na reklamacje:
    >
    > "W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
    > iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
    > zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
    > zaufanego.
    >
    > W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
    > Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
    > Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
    > tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
    > W rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
    > przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.
    >
    > Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
    > wprowadzona z Pana strony.
    >
    > Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
    > wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
    > są potwierdzane kodem SMS.
    >
    > Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."
    >
    >
    > Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
    > przelew zdefiniowany i zaufany?
    > A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
    > Skąd ten numer się wziął?
    >
    > Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
    > miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
    > Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
    > jeszcze inne?
    >
    Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
    poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1