  • Data: 2017-02-05 10:28:53
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Im szybciej sie ruszysz, tym lepiej, i pilnie złóż do prokuratury wniosek o
    zabezpieczenie środków, bo inaczej możesz wygrać sprawę bez odzyskania pieniędzy (np.
    słup "wydatkował w dobrej wierze").

    -----
    > A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
    > W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i wycofanie
    pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
    > Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew wykonałem na
    prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.