  • 1. Data: 2003-10-27 17:32:56
    Temat: Możesz pomóc?
    Od: "Grzegorz Leśniewski" <g...@w...pl>

    Potrafisz coś, czego inni nie potrafią? Potrafisz przekazać swoją wiedzę i
    pomóc innym? Królujesz w jakiejś dziedzinie i wszystko, co z nią związane
    to dla Ciebie po prostu otwarta
    księga?
    No właśnie - księga. A myślałeś już, ile tak na prawdę warta jest Twoja
    wiedza? Jesteś pewien? Ja uważam, ze dużo więcej :)
    Nie wierzysz? sprawdź http://zlotemysli.pl/?id_c=1748

    Idea Złotych Myśli jest zbodowana na solidnym gruncie. Zapewnia zysk. Nadal
    nie wierzysz? Szkoda. Na prawdę duużo osób uwierzyło i już nie długo, Ci
    ludzie zaczną zarabiać. Pamiętaj - nie masz absolutnie nic do stracenia.
    kliknij http://zlotemysli.pl/?id_c=1748 nastepnie zarejstruj się (podajesz
    TYLKO swoje imię i e-maila) i dowiedz się wszystkiego tego, co Cię
    interesuje. Polecam

    Z pozdrowieniami -

    Grzegorz Leśniewski

  • 2. Data: 2003-10-27 18:01:40
    Temat: Re: Możesz pomóc?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Leśniewski" <g...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bnjkmc$mo9$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Potrafisz coś, czego inni nie potrafią? Potrafisz przekazać swoją
    > wiedzę i pomóc innym? Królujesz w jakiejś dziedzinie i wszystko, co z
    > [......................]

    Ech!, Ty k...ewski spamerze (królewski tam jest)...

    > Idea Złotych Myśli jest zbodowana na solidnym gruncie. Zapewnia zysk.
    > [...................]

    ... jeśli to Ty masz mi coklowiek bÓdować to
    ja już wolę sobie sam zbUdować. :)

    P.S. *Nie spamuj gdyż Twój provider tego nie lubi*

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Autorytet to zdolność pozyskiwania przyzwolenia innych."

  • 3. Data: 2003-10-27 20:44:26
    Od: "Grzegorz Leśniewski" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.
    > "Autorytet to zdolność pozyskiwania przyzwolenia innych."

    Sorry jeśli uznałeś to za spam. Wydaje mi się, ze spamerzy się raczej nie
    podpisują. Mniejsza z tym. "Królewski spamer" się już nie odezwie :)

    Z pozdrowieniami -
    Grzegorz leśniewski

    Ps. Za błędy przepraszam również - nigdy nie byłem mocny z ortografii, a
    sprawdzanie pisowni w Outlooku jest kulawy :)

  • 4. Data: 2003-10-27 22:23:31
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-27 21:44 Grzegorz Leśniewski napisał(a):

    > Ps. Za błędy przepraszam również - nigdy nie byłem mocny z ortografii, a
    > sprawdzanie pisowni w Outlooku jest kulawy :)

    To może powinieneś się zaopatrzyć w coś takiego?
    http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
    erta=134293&ret=wys34392320
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)