  • 1. Data: 2003-10-27 16:59:53
    Temat: Przeliczanie służby na lata pracy
    Od: "StarszyPan" <h...@p...onet.pl>

    Proszę szanownych grupowiczów o wypowiedz.

    Przepracowałem w MO 7 lat oraz 4 lata w Służbie Więziennej.
    Następnie po zwolnieniu z słuzby pracuje w cywilu.
    Moje pytanie brzmi jak liczą sie lata przepracowane w MO i SW /
    podwójnie czy 1:1 w stosunku do parcy w cywilu???????

    Prośze o wypowiedzi grupowiczów urodzonych przed 1980 rokiem.

    Dziękuje.

  • 2. Data: 2003-10-27 20:34:49
    Temat: Re: Przeliczanie służby na lata pracy
    Od: kam <X...@X...plX>

    StarszyPan wrote:
    > Prośze o wypowiedzi grupowiczów urodzonych przed 1980 rokiem.

    A to dlaczego?

    KG

  • 3. Data: 2003-10-27 21:04:49
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>

    1. Sposób liczenia stażu pracy zależy przede wszystkim od uregulowań
    prawnych obowiązujących w danym zakładzie pracy.

    2. Nie spotkałem sie z przypadkiem aby lata służby były liczone inaczej niż
    1:1.

    3. jeżeli liczono inaczej to jako praca w obcych zakładach pracy, np.
    0,75:1.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 4. Data: 2003-10-27 21:09:12
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w
    wiadomości news:3F9D8169.7040005@Xop.plX

    > A to dlaczego?

    Bo jako młody człowiek możesz nie wiedzieć co to
    takiego Milicja Obywatelska, a co za tym idzie,
    możesz nie wiedzieć jak *im* nalicza się staż pracy. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Świadek potrącenia pieszego: Zobaczyłem, że w powietrzu na wysokości

  • 5. Data: 2003-10-27 21:11:33
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@n...pl> napisał
    w wiadomości news:bnk19v$oa6$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > prawnych obowiązujących w danym zakładzie pracy.
    >
    > 2. Nie spotkałem sie z przypadkiem aby lata służby były liczone inaczej

    Heh, na pewno 1:1, ale "oni" jako służby mundurowe
    mogli po takich 15 latach pracy przejść na emeryturkę. :)
    Jak jest teraz nie wiem.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Aby czuć się wolnym istnieje prosty sposób:

  • 6. Data: 2003-10-28 18:55:13
    Od: h...@p...onet.pl

    Nikt ci nie bronił 15 lat służyc i miec 40% emerytury. Tak jest
    teraz też.
    Ale aby służyc trzeba sie było uczyc.

  • 7. Data: 2003-10-28 18:55:15
    Od: h...@p...onet.pl