  • 1. Data: 2003-10-27 16:55:02
    Temat: spadek
    Od: "Ania " <a...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Witam wszystkich!
    Mam pytanko odnośnie spadku: dostałam wezwanie na posiedzenie sądu w sprawie
    o stwierdzenie nabycia spadku, ale miejsce w którym ma się odbywać to
    posiedzenie oddalone jest od mojego miejsca zamieszkania ładny kawałaek drogi
    (w sumie podróż w obie strony zajęła by mi ok. 3 dni), w związku z tym raczej
    się nie wybiorę. Moje pytanie: czy i jakie będą konsekwencje tego że nie
    pojawię się w sądzie?? Bardzo proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuję.
    Pozdrawiam wszystkich.
    Ania