  • Data: 2013-10-14 21:19:27
    Temat: Re: Montaz kamer na klatce schodowej
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-14 20:46, Krzysztof 45 pisze:

    > A idąc po ulicy gdzie tą siatkę masz że nikt jej i co w niej jest nie
    > widzi, a kamera na klatce widzi? LOL
    > To już ociera się o jakąś schizę LOL

    Inny przykład:
    Gdy pan K, lat 45 :) wychodzi do pracy na nocną zmianę, to tak się
    składa, że do budynku wchodzi pan L, który pracuje w jednej firmie z
    żoną pana K, a z innymi mieszkańcami budynku nic go nie łączy. Pan L
    wychodzi z budynku na godzinę przed powrotem pana K.
    Pan K wnosi o rozwód, a pani K występuje do Wspólnoty z pozwem o
    zadośćuczynienie za rozpad rodziny.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.