  • Data: 2006-09-25 00:01:48
    Temat: Re: Monitoring pracownikow-wiem ze legalne, ale?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Nie powinien mieć wódki (zwykle regulaminy pracy zabraniają nawet jej
    > wnoszenia na teren zakładu pracy, nie tylko spożywania), broni palnej.

    To przepisy tego (tj. wnoszenia alkoholu) zabraniają - regulaminy są
    redundancją na wypadek, gdyby ktoś przepisów nie znał :)

    Przy czym zawsze budziło we mnie niemiłe skojarzenia określenie "ZAKŁAD
    pracy" użyte w ustawie ;->

    Co do broni - poproszę podstawę prawną, bo w ustawie o broni i amunicji
    jakoś nie mogę znaleźć.