  • Data: 2006-09-25 10:42:50
    Temat: Re: Monitoring pracownikow-wiem ze legalne, ale?
    Od: j...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Serio? No popatrz... Znaczy się jako pracownik kogoś udusi paskiem od
    > służbowego fartucha, to pracodawca też musi się liczyć z konsekwencjami
    > tego morderstwa? ;->

    A słyszałeś o odpowiedzialności pracodawcy za molestowanie seksualne?
    A kto płaci za abonament radiowotelewizyjny i podlega ewentual;nym kontrolom?
    A kto odpowiada za nielegalny software i inne elektroniczne pierdułki na
    komputerach? I za każdą wpadke płaci?

    > Czyli jak np. kupię kamienicę i zacznę wynajmować mieszkania, to
    > powinienem regularnie, ahem, "monitorować" co się w tych mieszkaniach
    > dzieje? ;->

    Nie. Ale kiedy wynajmiesz pokój w swoim mieszkaniu i dasz wynajmującemu dostęp
    do swojej lini internetowej, to lepiej się pilnuj.
    Pamietasz o nieborakach, którzy wynajmowali mieszkania z linią telefoniczna bez
    zmiany abonenta w TP SA? Opłacają często milionowe rachunki. Oni, nie
    wynajmujący.

    Jagoda