  • Data: 2006-09-25 19:36:06
    Temat: Re: Monitoring pracownikow-wiem ze legalne, ale?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > No i OK, ale to tak czy inaczej nie uprawnia do robienia mu kipiszu.

    Osobiscie nawet bym ni pomyslal o przeszukiwaniu w celu znalezienia
    prywatnej korespondencji ;) Mnie to akurat nie przeszkadza, bo rozliczam
    na podstawie wynikow pracya nie ilosci godzin podbitych na karcie...

    Ale zdaje tez sobie sprawe, ze ludzie sa rozni, zarowno po jednej jak i
    po drugiej stronie barykady...

    > Wszystko z zachowaniem proporcji. Pracownik nie powinien czytać gazety w
    > pracy,

    Aaa to juz zalezy, czym si epracownik ma zajmmowac :)

    > pracodawca nie może mu zabronić przyniesienia kupionej prasy itd.

    Zgadzam sie :)