  • Data: 2006-09-25 08:23:00
    Temat: Re: Monitoring pracownikow-wiem ze legalne, ale?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:4517125A.33D877C2@gazeta.pl Hikikomori San

    > Tzn. czy wg Ciebie pracowniok może zrobić to samo.
    > Pracodawca (przedstawiciel pracodawcy - szef, itp.) nie stawia się w
    > zakładzie pracy, jego komórka milczy.
    > W jego biurku/pokoju znajdują się lub mogą się znajdować materiały potrzebne
    > pracownikowi do bieżącej pracy. Ich brak może spowodować, że pracownik nie
    > zrealizuje zadań w terminie, a nawet może skutkować opóźnieniami,
    > utrudnieniami, koniecznością pracy w nadgodzinach itp..
    > Czy zapobiegając takim sytuacjom pracownik może przetrzepać pokój/biurko
> [...]

    Mysle, ze tak i ze nie. Dlaczego?

    Na nie: Pracodawca, przewaznie jest "szefem firmy" i ma swoich
    zastepcow. A szeregowy pracownik ma przelozonych. I wedle odpowiedniej
    sciezki najpierw raportuje swojemu przelozonemu problem.

    Na tak: Oczywiscie mozna to skrocic do sytuacji 2 ludzi - szefa i
    pracownika. I mysle, ze dzialanie pracownika jest usprawiedliwione. Bo
    sytuacja ("wyzszej koniecznosci") w postaci szukanai matarialow jest
    dzialaniem dla dobra firmy a nie celowym "szpiegowaniem szefa".

    Pozdr