eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMinimalny czas zarejestrowania w UP a przerwa w ubezpieczeniu zdrowotnym dla NFZ › Re: Minimalny czas zarejestrowania w UP a przerwa w ubezpieczeniu zdrowotnym dla NFZ
  • Data: 2018-10-09 21:15:39
    Temat: Re: Minimalny czas zarejestrowania w UP a przerwa w ubezpieczeniu zdrowotnym dla NFZ
    Od: "Q." <z...@g...gov.ru> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.10.2018 11:24, Liwiusz wrote:
    > [..] Bo płacenie
    > na dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne to właściwie jest opcją tylko dla
    > tych, którzy nie wiedzą, jak można mieć ubezpieczenie taniej

    Właśnie jakoś tych tańszych/lepszych opcji nie widzę:
    - dopisanie się do ubezpieczenia partnerki odpada
    - nie opłaca mi się chwilowo wznawiać działalności w PL (poza tym pełny
    ZUS i tak wychodzi drożej niż samo dobrowolne w NFZ)
    - przejrzałem ofertę ubezpieczeń komercyjnych i dobrej alternatywy
    całkowicie *zamiast* NFZ nie ma
    - niby można świrować z tą rejestracją w PUP, ale już nawet pomijając
    kwestie etyczne, ogranicza to mocno możliwość legalnego czerpania zysków
    z inwestycji.

    pozdrawiam