  • 21. Data: 2005-05-01 18:07:00
    Temat: Re: Mieszkanie w spadku
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    > Jakie są opłaty za _utrzymanie_ pustego mieszkania?
    >
    > opłaty za ogólne utrzymanie budynku- to i owszem.

    Opłaty za utrzymanie budynku, w którym jest mieszkanie.
    1. Koszt ogrzewania części wspólnych
    2. Koszt oświetlenia części wspólnych
    3. Remonty bieżące budynku i infrastruktury
    4. Otrzymanie otoczenia (sprzątanie, koszenie trawy, malowanie
    5. Koszty administracji (. Zosie w sekretariacie też trzeba opłacić)

    I to się właśnie składa na czynsz pustego mieszkania.

  • 22. Data: 2005-05-01 18:13:49
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Ja np jestem zameldowana w jednym mieszkaniu ale
    > tam nie mieszkam wiec w administracji zglosilam i nie płace wlasnie ww
    > wymienionych tylko czynsz. Natomiast w drugim, w ktorym mieszkam nie jestem
    > zameldowana ani ja, ani dziecko

    proszę, przyznanie już mamy, teraz jeszcze tylko poprosisz o skazanie i
    może kara będzie niższa ;)

    KG

  • 23. Data: 2005-05-01 19:11:01
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > proszę, przyznanie już mamy, teraz jeszcze tylko poprosisz o skazanie i
    > może kara będzie niższa ;)

    Byłam ciekawa czy ktoś się do tego przyczepi :P

    HaNkA

  • 24. Data: 2005-05-01 19:34:30
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Byłam ciekawa czy ktoś się do tego przyczepi :P

    Od razu przyczepi, to tylko w trosce o dziecko, po co ma mieć matkę
    kryminalistkę :)

    KG

  • 25. Data: 2005-05-09 12:20:13
    Od: "Bo" <b...@i...pl>

> [...]
    > administracji jako mieszkajace w danym lokalu. Jesli więc nikt nie mieszka
    > to i nie płaci sie za to. Ja np jestem zameldowana w jednym mieszkaniu ale
    > tam nie mieszkam wiec w administracji zglosilam i nie płace wlasnie ww
    > wymienionych tylko czynsz. Natomiast w drugim, w ktorym mieszkam nie jestem
    > zameldowana ani ja, ani dziecko ale zglosilam nas w administracji i place ww
    > opłaty
    >
    > HaNkA
    >
    > Czy spółdzielnia nie domaga się meldunku w mieszkaniu, w którym mieszkasz?
    Właśnie ta kwestia mnie interesuje. Czy ktoś jest w tym mieszkaniu zameldowany?

  • 26. Data: 2005-05-09 12:37:13
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Bo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie ta kwestia mnie interesuje. Czy ktoś jest w tym mieszkaniu
    > zameldowany?

    Nie domaga się. Przynajmniej ja nic o tym nie wiem, a mieszkam tam od 2 lat,
    płace czynsz z mojego konta i bywam w administracji dość często. Zameldowany
    jest chyba mój mąz.

    HaNkA