  • 1. Data: 2005-04-30 08:35:32
    Temat: Etat a renta ? PILNE Proszę o pomoc !!
    Od: "Iza" <a...@p...fm>

    Witam szanownych grpowiczów !!
    Mam pytanko odnośnie renty po zmarłym tacie a podjęciu pracy na pełnym
    etacie. Czy mogę takową pracę podjąć jako rencistka ?
    Wiem, że moja płaca nie może przekroczyć 70% średniej krajowej w danym
    kwartale 9tyle wyczytalam w archiwum) wiem też że mogę podjąć pracę na umowę
    zlecenie, umowę o dzieło ale nie wiem jak to się ma do etatu. Proszę mi
    tylko powiedzieć czy mogę wziąść pracę na etat !!
    To dość pilne bo dzisiaj mam dzwonić do swego potencjalnego pracodawcy :)

    Pozdrawiam, Iza

  • 2. Data: 2005-04-30 09:19:50
    Temat: Re: Etat a renta ? PILNE Proszę o pomoc !!
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > Czy mogę takową pracę podjąć jako rencistka ?

    Tak, z zastrzezeniem limitu 70% średniej krajowej w danym kwartale

    Leszek