  • 1. Data: 2007-06-24 01:11:36
    Temat: Metkowanie albo sprawdzarka cen...
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    mam maly sklepik spozywczy
    byla kontrola, stwierdzono ze towary powyzej 4zl musza byc metkowane
    albo powinna byc sprawdzarka cen
    czy to nie jest jakis absurd?
    wychodzi na to ze w kazdym sklepie musze miec sprawdzarke cen za 2tys
    sorry kazdy sklep w polsce, bo moj to naprawde malutki jest
    czy ktos zna sie na tym prawie, ustawa czy cus, czy to ich widzi mi sie...
    PIH

    pozdr

  • 2. Data: 2007-06-24 08:23:16
    Temat: Re: Metkowanie albo sprawdzarka cen...
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@s...pl> napisał

    > mam maly sklepik spozywczy
    > byla kontrola, stwierdzono ze towary powyzej 4zl musza byc metkowane
    > albo powinna byc sprawdzarka cen

    Co to znaczy "stwierdzono"? Pani w trakcie kontroli tak powiedziała
    czy masz to w protokole z kontroli? Jeśli jest to na papierze to
    powinna tam też być wskazana podstawa prawna.

    > czy to nie jest jakis absurd?
    > wychodzi na to ze w kazdym sklepie musze miec sprawdzarke cen za 2tys

    Albo metkownicę na kilkadziesiąt zł?

  • 3. Data: 2007-06-24 15:44:05
    Temat: Re: Metkowanie albo sprawdzarka cen...[OT]
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>