  • Data: 2002-10-30 15:36:36
    Temat: Re: Meldunek a prawo jazdy?
    Od: "Wojciech Lewandowski" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a wystarczy wpisac delikwenta bez zameldowania do bazy policji, przecie
    wlasnie posiadaja system za moje - podatnika pieniadze gdzie potrafia przez
    radio sprawdzic czy nie mam falszywego prawka

    wpisac ze ma mandat i nie jest zameldowany.

    zakladamy ze delikwent bedzie dalej jezdzil, przy nastepnej kontroli jesli
    nadal bedzie wisiec informacja o zaleglym mandacie to dopiero bym zabieral
    prawko do czasu oplacenia. wiec komornik nie musialby sie w ogole
    fatygowac, rygor bylby wystarczajacy z prawem jazdy i juz.

    a tak zabieraja prawko, lamia konstytucje i prawa obywatela i do tego system
    komputerowy za kilkadziesiat milionow zlotych sluzy jedynie do sprawdzenia
    ilosci punktow karnych i czy nie jest poszukiwany listem, albo czy auto nie
    jest dziabnięte.
    jaki problem dodac dodatkowa baze mandatow. ????????