  • 11. Data: 2007-10-18 12:28:04
    Temat: Re: Meldunek a prawo do lokalu
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Ania_i_Grzes porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mogę prosić o źródło tej informacji? Ustawa etc. Zainteresowało mnie to,
    > w sensie nie wiedziałem o tym.

    Pogooglaj pod katem hasla: obowiazek meldunkowy.
    W skrocie - jesli gdzie sie przebywa dluzej niz 3 dni, nalezy byc tam
    zameldowanym (chocby czasowo). Nie obowiazuje to np hotelow ale
    obowiazuje w akademikow.
    --
    badzio

  • 12. Data: 2007-10-18 12:48:23
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia 18-10-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
    wówczas przez agenta o pseudonimie 'badzio' słowa
    spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

    > W skrocie - jesli gdzie sie przebywa dluzej niz 3 dni, nalezy byc tam
    > zameldowanym (chocby czasowo). Nie obowiazuje to np hotelow ale
    > obowiazuje w akademikow.

    Ale przyznasz, że przepis idiotyczny - jedziesz do babci na wakacje -
    melunek, impreza u kumpla przeciągnęła się ponad 3 dni - znowu meldunek,
    jedziesz pod namiot w Tatry na tydzień - meldunek... itd, itd
    Kiedyś Janusz Weiss pastwił się nad tym tematem w jakiejś audycji radiowej.

    --
    TomaSz.

  • 13. Data: 2007-10-18 12:49:34
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia 18-10-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
    wówczas przez agenta o pseudonimie 'Livia' słowa
    spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

    > NIestety nie mam.

    Bo jej nie ma.
    Gmina ma PRAWO sprzedać swoją właśność na rzecz najemcy, a nie OBOWIĄZEK.

    --
    TomaSz.

  • 14. Data: 2007-10-18 12:55:13
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu TomaSz. porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ale przyznasz, że przepis idiotyczny

    Dokladnie. Idiotyczny i de facto martwy. A glupie i martwe przepisy
    sprawiaja ze ludzie olewaja prawo.

    --
    badzio