  • 1. Data: 2007-10-17 18:09:27
    Temat: urlop uzupelniający
    Od: "puzon" <k...@g...PL>

    witam,
    mam pytanie poniewaz z dniem 01.10 nabyłem prawo do wymiaru urlopu 26 a
    zostały mi 2 dniz z 20 (wykozystałem18 dni), dlatego mam pytanie ile mi
    zostało jeszcze dni. jak to teraz wyliczyć?
    20/12*9=15
    26/12*3=6,5 czyli 3,5 (4) dni mi zostały dobrze mysle?

  • 2. Data: 2007-10-17 20:40:43
    Temat: Re: urlop uzupelniający
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Użytkownik "puzon" <k...@g...PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > zostało jeszcze dni. jak to teraz wyliczyć?
    > 20/12*9=15
    > 26/12*3=6,5 czyli 3,5 (4) dni mi zostały dobrze mysle?

    Zostało Ci jeszcze 8 dni urlopu. Tu nie liczy się proporcjonalnie!

    Forum Prawników - bezpłatne porady prawne - www.forum.prawnikow.pl