  • 41. Data: 2004-10-25 15:22:40
    Temat: Re: Media Markt i reklamacja
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Sa inne rozwiazania niz bzdurne trzymanie sie przestarzalego systemu

    http://www.microsoft.com/poland/windowsserversystem/
    fakty/default.mspx

    Hihihi

    :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 42. Data: 2004-10-25 16:03:03
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Mon, 25 Oct 2004 17:16:00 +0200, Boguslaw Szostak wrote:

    > Sa inne rozwiazania niz bzdurne trzymanie sie przestarzalego systemu

    Oczywiście, że są, jednak skoro _to_ rozwiązanie sprawuje się dobrze
    to dlaczego mam z niego w tej chwili rezygnować? Właśnie dla takich
    ludzi jak ja czy moja firma microsoft przedłużył support.

    K.

  • 43. Data: 2004-10-25 16:25:31
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > http://www.microsoft.com/poland/windowsserversystem/
    fakty/default.mspx

    Propagana i tyle... :D

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 44. Data: 2004-10-25 22:04:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Oct 2004, Herbi wrote:
    [...]
    >+ Zakazane stosowanie monitora AV ???

    No... firewall (może być na zewnątrz i wewnątrz systemu), regularne
    sprawdzanie antywirusem i antyaddwarem...
    Oczywiście Oooopslook wykluczony :) takoż IE tylko "na specjalne
    okazje" (windowsupdate znaczy).
    Takoż backup oczywiście "na wypadek gdyby".
    Wirusy widuję, zbieram po znajomych ;>

    >+ MEGA ROTFL

    Miło mi :)

    >+ Gotfryd - bój się Boga!!!

    Takoż czynię.

    >+ _Normalny_ program AV praktycznie nie obciąża systemu

    Jaki dla przykładu ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 45. Data: 2004-10-25 22:49:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rezist.com wrote:

    > http://www.microsoft.com/poland/windowsserversystem/
    fakty/default.mspx

    Są wyjątkowo bezczelni :)

  • 46. Data: 2004-10-25 22:52:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Jaki dla przykładu ?

    Norton Antivirus (staruszek - razem z płytą AOpen z SuperSocket7
    dostałem - w dodatku nieograniczony czasowo :-D )

    Mam go na starym komputerze z Win 98se i czy włączony czy wyłączony -
    nie ma różnicy.

    Raz tylko go 'załatwiłem' jak przesadziłem z dłubaniem mu w konfiguracji
    i biedaczek zaczął pracowicie szukać wirusa w liczącym 1.5 GB pliku AVI :)

  • 47. Data: 2004-10-25 22:59:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pax wrote:
    > Nic nie daly aktualizacje ba wrecz jesr nawet gorzej teraz nie czyta wogole
    > dysku CD z oprogramowaniem Pieprze to poczekam az Microsoft wypusci na rynek
    > nowy system a XP stanie sie na tyle nie atrakcyjny i stary podobnie jak 98

    Czy próbowałeś już linuxa egipskiego? (sorki, mała parafraza Asterix:
    "Obelix i spółka" - kto czytał, ten wie ;) )

    A poważniej - koniecznie musisz 'siedzieć' na wingrozie? Mi linux
    spokojnie bez żadnego instalowania sterowników zauważył i podmontował
    Nokię 5510 - a to też jest "USB Storage Drive".

  • 48. Data: 2004-10-26 05:56:17
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 26 paź o godzinie 00:04, na pl.soc.prawo, Gotfryd Smolik news
    napisał(a):

    > Jaki dla przykładu ?

    NOD32, DrWeb - ze wskazaniem na tego pierwszego jednak.

    --
    Herbi
    26-10-2004 07:56:15

  • 49. Data: 2004-10-26 10:18:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Oct 2004, Herbi wrote:
    [...]
    >+ > Jaki dla przykładu ?
    >+
    >+ NOD32, DrWeb - ze wskazaniem na tego pierwszego jednak.

    Thx, na listę "sprawdzić" ;)
    Andrzejowi też (thx).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 50. Data: 2004-10-27 23:26:58