  • 1. Data: 2004-10-23 09:34:52
    Temat: Media Markt i reklamacja
    Od: "Pax" <p...@p...pl>

    jakis miesia ctemu kupilem urzadzenie typu pen drive to taki dysk podpinany
    pod port USB w komputerze. Wczesniej mialem Windows XP ale luki w systemie i
    brak skuteczego programu anty wirusowego zmusily mnie do powrotu do Windowsa
    98. W czym problem ? Otoz Pen Drive dziala pod Windowsem XP bez zarzutu nie
    potrzebuje tak zwanych sterownikow. Windows 98 wymaga sterownikow do Pen
    Drivea. Wraz z tym urzadzeniem dostarczona jest plyta CD wraz ze
    sterownikami pod Windows 98 ! Dostarczona hehehehheeh na plycie w ulotkach
    napisane jest ze sa sterowniki pod Windows 98 i ze urzadzenie dziala w tym
    systemie bez problemu. Klopot w tym ze NIE MA sterownikow ani na CD ani na
    stronie producenta tego urzadzenia. Pytanie brzmi co mam zrobic ? Isc do
    Media Markt i co reklamowac ? I na jakiej podstawie ? Przypomne urzadzenie
    bylo uzywane ma slady uzytkowania ? Zalezy mi na tym, co mam napisac i co
    zrobic ? Wymienia na inna firme czy tez oddadza kase a moze dadza te
    sterowniki ?

  • 2. Data: 2004-10-23 09:54:19
    Temat: Re: Media Markt i reklamacja
    Od: "Pax" <p...@p...pl>

    Dzwonilem do Media Markt i tam powiedziuel ze to wina systemu ze mam sobie
    zamiast WIndows 98 zainstalowac Windows 98 SE. Z tym ze ja juz mam
    zainstalowany Wondows 98 SE. No to pan kierownik powiedzial ze urzadzenie
    wogole nie potrzebuje sterownikow, zartownis. Odpowiedzialem ze w ulotce
    jest napisane ze urzadzenie wymaga sterownikow ale nie z komputera tylko
    tych z plyty CD. Powiedizalem ze nie ma wogole na plycie CD sterownikow na
    co pan powiedzial ze zaprasza do Media Markt. Ja powiedzialem ze urzadzenie
    ma slady uzytkowania a on powiedizal ze z tym to sie trzeba bedize
    zastanowic. Czuje ze beda jajca co mam napisac i jak sprawe przedstawic w
    Media Markt ? Przeciez nie napisze gdize sa moje sterowniki

    Prosze o pomoc

  • 3. Data: 2004-10-23 10:09:35
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > zainstalowany Wondows 98 SE. No to pan kierownik powiedzial ze urzadzenie
    > wogole nie potrzebuje sterownikow, zartownis.

    Alez nie. Po zainstalowaniu odpowiednich poprawek (takze w W98SE) system
    znajduje urzadzenie jako Mobile Storage Drive i tyle. Mam cos takiego,
    podpietego.

    W XP jest troche inny protokol obslugi takich urzadzen.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2004-10-23 10:38:12
    Od: "Pax" <p...@p...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > podpietego.
    >
    > W XP jest troche inny protokol obslugi takich urzadzen.

    Czy moglbys mi powiedziec z jakiego miejsca mam zaladowac sobie taka
    poprawke azeby ten moj pen dzialal oto moj adres email
    l...@i...net.pl

  • 5. Data: 2004-10-23 11:25:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cld9uk$29$1@nemesis.news.tpi.pl>, Pax wrote:
> [...]
    > zastanowic. Czuje ze beda jajca co mam napisac i jak sprawe przedstawic w
    > Media Markt ? Przeciez nie napisze gdize sa moje sterowniki

    Skoro jak rozumiem jest gdzieś wyraźnie napisane że mają być sterowniki i
    ma działać pod win98 to niech ci dostarczą sterowniki i już. Co mają do
    tego ślady używania?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2004-10-23 11:29:18
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Pax" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pod port USB w komputerze. Wczesniej mialem Windows XP ale luki w systemie
    > brak skuteczego programu anty wirusowego zmusily mnie do powrotu do

    No własnie - w czym problem...
    Jakie luki w systemie !! ??
    A Windows Update > http://windowsupdate.microsoft.com/
    Jaki brak _skutecznego_ oprogramowania antywirusowego
    A MKS_Vir www.mks.com.pl
    Zaktualizuj i nie będziesz miał _zadnych_ problemów z instalacją urządzeń
    typu PenDrive lub BlueTooth...
    I nie zapomnij o ServicePack2 (SP2) dla Windows XP...

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 7. Data: 2004-10-23 11:40:55
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > I nie zapomnij o ServicePack2 (SP2) dla Windows XP...

    Wiesz, podobnie jak SP1 nie wszedzie sie da zainstalowac :D
    Stad pewnie te luki, hihi :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2004-10-23 11:42:03
    Od: "Pax" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

> [...]
    > typu PenDrive lub BlueTooth...
    > I nie zapomnij o ServicePack2 (SP2) dla Windows XP...

    Mks vir z calym szacunkiem dla niezyjacego jesgo autora to moze jest i dobry
    w przedszkolu. Mialem wielkie problemy z XP zdazalo sie ze nawet w ciagu
    jednego dnia 100 roznych wirusow. Teraz mam firewall i do tego program
    avast.
    No to w koncu co ja mam zrobic ??? Isc do Media Markt po te sterowniki czy
    zaktualizowac sysytem ???

  • 9. Data: 2004-10-23 12:02:33
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > No to w koncu co ja mam zrobic ??? Isc do Media Markt po te sterowniki czy
    > zaktualizowac sysytem ???

    Sprobuj zaktualizowac system. Z Pen Driverm moze pojda Ci sterowniki
    innego producenta. Ew. popros MM o dostarczene Ci sterownikow
    poniewaz z urzadzeniem ich nie otrzymales.

    Update ktorego potrzebujesz znajduje sie np w tym SP:
    http://www.softpedia.com/public/cat/13/9/13-9-191.sh
    tml

    "General "USB 1.x Mass Storage Device" support"

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 10. Data: 2004-10-23 12:16:25
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Wiesz, podobnie jak SP1 nie wszedzie sie da zainstalowac :D
    > Stad pewnie te luki, hihi :>

    SP1 i SP2 da się zainstalować wszędzie tam, gdzie system jest
    _licencjonowany_, czyli legalny...
    A jesli na kupionym legalnie jest problem z instalacją SP1 i/lub SP2, to
    sugeruję kontakt z pomocą techniczną Microsoft lub sprzedawcą komputera :-)

    Swoją drogą - jeszcze mi się to w karierze nie zdarzyło, a instaluję Win XP
    od kiedy się pojawił na rynku.

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]