  • 481. Data: 2007-12-10 07:31:45
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fjc3jf$l53$1@news.onet.pl...
    Szerszen pisze:

    > Ot różnie bywa. Sąd wysłucha obu stron i będzie rozstrzygał

    ale tu nie sad i opieramy sie na tym co mamy

  • 482. Data: 2007-12-10 07:32:13
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Sowiecki Agent napisał
    > jakie?

    Nazywasz debilka osobe, ktora _stac_ i w zwiazku z czym kupuje ciut
    drozsze ciuchy od Ciebie. To nie jest normalne.
    Piszesz, ze wolisz ksiazke. Proponuje, abys w najblizszym czasie kupil
    sobie slownik wulgaryzmow. Moze mniej ortow bedziesz wowczas robil.

    > zapytalem sie jakie posiadasz wyksztalcenie , nie odpisalas,
    napisalem
    > bys poszukala pracy zdalnej na praca.szukana, nie widze ogloszneia,
    > patrzyl;as na oferty na praca.oferowana? zalzoe sie ze nie.

    Zupelnie nie kumam dlaczego martwisz sie _moimi_ sprawami.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 483. Data: 2007-12-10 07:55:33
    Od: J...@g...com

    > Jeśli chodzi o alimenty - zrób sobie podsumowanie wydatków na dziecko
    > (połowa czynszu/wynajmu, przedszkole, jedzenie, leki), podziel to na pół
    > i wyjdą Ci alimenty.

    Witaj,
    Można to zautomatyzować.
    Wpisujesz średnie ilości różnych produktów i koszty innych zakupów dla
    dziecka, określasz orientacyjne ilości i kwota gotowa.

    http://www.grzybkowski-guzek.pl/content/view/278/74/
    lang,pl/

    Takie wyliczenie jest pomocne podczas sprawy..

    Pozdrawiam
    Kuba Paluszkiewicz

  • 484. Data: 2007-12-10 09:24:40
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjgopa$igb$1@inews.gazeta.pl...

    > pewnie, bo nie masz pojecia o dzieciach, a juz z problemami zdrowotnymi
    > to wogole

    tak tak a swistak siedzi i zawija je w te sreberka.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 485. Data: 2007-12-10 09:28:47
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > A co ma kwota alimentów do stosunku do rodzica? Oprócz przypadku, że
    > rodzic jest sukinsynem, który ma dzieci tam, gdzie słońce nie dochodzi?

    bo nie piszemy o usparweidliwionych potrzebach a o zwiekszeniu
    alimentow, by odksadac na konto dziecka bo ojciec duzo zarabia

    > Widać nie było. Może mylisz szacunek z uległościa i zastraszeniem? Albo
    > jeszcze czym innym?

    a czy twoj mozdzek jest w stanie przewidziec sytuacje w ktorej dziecko w
    momencie rozwodu staje po stronie matki (juz nie wnikam czy ta matka sie
    do tego przyklada czy nie) i diametralnie zmienia stosunek do ojca mimo
    iz nie koniecznie maz jest winny rozkradu malzensta

    > To samo, co twój wujek.

    gowno prawda, bo przyklad pokazuje ze zwiekszanie alimentow po to by
    dawac cos dodatkowo dziecku dlatego tylko ze ojciec duzo zarabia wcale
    nie wplywa wychowawczo na te dziecko wrecz przeciwnie. Chocbym nie wiem
    ile zarabial nie dal bym duzych kwot dziecu co najwyzej 'wedke' by mogl
    sam dojsc do pieniedzy.

    P.

  • 486. Data: 2007-12-10 09:34:21
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Na przykład?

    np grypa

    > Wymaga innej opieki. Co nie znaczy, że wymaga mniejszych nakładów. Po
    > prostu problemy są inne.

    wymaga mniejszych nakaldow czasowych matka ma duzo wiecej czasu wolnego
    i moze rowniez dokaldac sie finansowwo. I nie pierdol ze nie, bo moja
    mama jakos problemu nie miala pracujac gdy zarowno ja i brt bylismy
    maluchami. Traktujesz dziecko jak przedmiot do ktorego opieki matka jest
    przymuszana przez kogolowiek. Ciekawe czy tak chetnie by je oddala w
    wieku przedszkolnym...

    > A co cię watkotwórczyni obchodzi - podważ moja tezę, że szczepionka
    > kosztuje i nie na wszystko można zaszczepić.

    rozmawiamy o konretnym przypadku o konkretnych kwotach

  • 487. Data: 2007-12-10 09:39:14
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Ale zdajesz sobie sprawe, ze nie wszyscy chodza w dresie i zywia sie
    > chinskimi zupkami?

    jaki problem widzisz w ugotowaniu ziemniakow i usmazeniu kotletow ciagu
    godziny?

    P.

  • 488. Data: 2007-12-10 09:42:14
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjgpau$k27$4@inews.gazeta.pl...

    > az specjalnie zostawilem dla potomnych calosc
    > ty naprawde nie rozumiesz po polsku

    nie kurwa, nie rozumiem gdzie to co napisalem stoi w sprzecznosci z
    moimi pogladami?

    P.

  • 489. Data: 2007-12-10 09:45:50
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > 500zl to starczy na przedszkole i zajecia dodatkowe.
    >
    > Koszty utrzymania dziecka nie sa male
    > 300zl - przedszkole
    > 80zl - zajecia dodatkowe
    > 500zl - opiekunka
    > 200zl - jedzenie
    > 60zl - srednio na ubrania
    > 20zl - srednio jakies leki i witaminki
    >
    > To juz 1200zl, a prania i prasowania jest 2x wiecej niz w przypadku
    > doroslego, wypadaloby tez kupic jakies ksiazki, kredki, farby, zabawke.

    po co opiekunka jak jest przedszkole? Skro dziecko jest w predszkolu
    powiedzmy od 8 do 16 to matka moze w tym czasie zajac sie jakas (platna)
    praca by dolozyc sie finansowo do jego utrzymania.
    Od kwoty 1200 odejmujesz opikunke 500 i wychodzi 700 .

    Bez opiekunki i przedszkola gdy dziecko jest baaardzo mlode to sie
    zgodze ze calosc (za dziecko!) powinien placic ojciec, ale to sie
    powinno z czasem zmieniac, bo matka MOZE pracowac.
    I nie za opiekunke bo jelei jest wtedy opiekunka to nie po to azeby
    matka balowala w tym czasie.

    P.

  • 490. Data: 2007-12-10 09:50:49
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    MałGosia napisał(a):
    > Sowiecki Agent napisał
    >
    > Nazywasz debilka osobe, ktora _stac_ i w zwiazku z czym kupuje ciut
    > drozsze ciuchy od Ciebie. To nie jest normalne.

    ? stac mnie i jezlei CHCE to kupuje, a nazywam debilem debila, czyli w
    sposob wulgarny stwierdzam ze ktos nie jest zbyt bystra osoba

    > Piszesz, ze wolisz ksiazke. Proponuje, abys w najblizszym czasie kupil
    > sobie slownik wulgaryzmow. Moze mniej ortow bedziesz wowczas robil.

    to sa nie orty a literowki, i wynikaja z szybkiego pisania.

    > napisalem
    >
    > Zupelnie nie kumam dlaczego martwisz sie _moimi_ sprawami.

    pierdola mnie twoje sprawy pisalas ze nie mozesz znalezc pracy zdalenj,
    te teorie mozna obalic w 5 minut, problem w tym ze ty jej nie szukasz i
    liczysz na wygodne zycie jakie mialas przy mezu