  • 461. Data: 2007-12-09 13:07:52
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjgack$pbg$5@inews.gazeta.pl...

    > jesli na swoje slowa
    >
    > "Przerabialem dziecko jako opiekunka."
    >
    > nie rowumiesz mojej reakcji w postaci
    >
    > "czyzbym wyczuwal jakis wewnetrzny konflikt? :)"
    >
    > to wroc do podstawowki na nauke czytania ze zrozumieniem

    no ja wlasnie nei wiem o jakim konflikcie mowisz?

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 462. Data: 2007-12-09 13:37:37
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > to Twoje zdanie, ja mam inne, konczymy rozmowe, pozdrawiam

    pewnie, bo nie masz pojecia o dzieciach, a juz z problemami zdrowotnymi to
    wogole

  • 463. Data: 2007-12-09 13:42:35
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > nazwisko jego to Ława, moze ze wzgledu na kodowanie nie chce pisac polskiej
    > litery

    jakbys go czytal zamiast ogladac, to bys wiedzial ze kolega mebel uzywa polskich
    znakow, nie boi sie kodowania

    > masz w zwiazku z tym jakis problem?

    ja, nie, on, a ty co adwokat diabla?

    > na pewno bardziej posadzilbym ciebie podpisujacego sie jako szerszen o wstyd
    > swojego nazwiska niz jego

    moje nazwisko poznales w szkole, jak poszperasz bedziesz wiedzial dlaczego nie
    musze sie wstydzic :)

  • 464. Data: 2007-12-09 13:43:57
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > no ja wlasnie nei wiem o jakim konflikcie mowisz?

    az specjalnie zostawilem dla potomnych calosc
    ty naprawde nie rozumiesz po polsku

  • 465. Data: 2007-12-09 14:15:07
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > niektore czesto wystepujace to jeden wydatek w formie szczepionki,
    > dalsza rozmowa w tym zakresie to czyste wrozkartwo

    Na przykład?

    > a co wedlug ciebie dziecko w wieku przdszkolnym, szkolnym, licealnym
    > wymaga takiej opieki jak dziecko mlodsze no i matka ma tyle samo czasu
    > wolnego czyli 0 ?

    Wymaga innej opieki. Co nie znaczy, że wymaga mniejszych nakładów. Po
    prostu problemy są inne.

    > No i
    >
    > czytalem KRIO i nie uwazam tak.

    Jeśli fakty czemuś przeczą, tym gorzej dla faktów, jasne.

    > wrozkartswo, nie czytam dalej poki watkotworczyni nie powie na co
    > choruje dziecko.

    A co cię watkotwórczyni obchodzi - podważ moja tezę, że szczepionka
    kosztuje i nie na wszystko można zaszczepić.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 466. Data: 2007-12-09 14:17:12
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > a bylo by tak twoim zdaniem gdyby w zakresie alimentow miescily sie
    > usparweidliwione potrzeby (nie wygorowane) a nie kwota z gory
    > okreslona bo jak sad stwierdza skoro pozwany (?) wczesniej tyle placil
    > to moze dalej placic?

    A co ma kwota alimentów do stosunku do rodzica? Oprócz przypadku, że
    rodzic jest sukinsynem, który ma dzieci tam, gdzie słońce nie dochodzi?

    > szacunek sie skonczyl w momencie rozwodu, wczesniej bylo wszystko ok.

    Widać nie było. Może mylisz szacunek z uległościa i zastraszeniem? Albo
    jeszcze czym innym?

    > a co to ma do naszego przykladu ?

    To samo, co twój wujek.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 467. Data: 2007-12-09 14:26:24
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Fri, 7 Dec 2007 04:24:14 -0800 (PST), SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > Byc moze alimenty sie naleza. Ale na
    > dziecko.

    A za opieke nad dziecmi sie nie nalezy? To ciezka praca.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 468. Data: 2007-12-09 14:46:08
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Fri, 07 Dec 2007 13:13:21 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

    > a ona
    > wolala mi placic zeby sobie pochodzic po kolezankach

    A ile placila?

  • 469. Data: 2007-12-09 15:08:53
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Thu, 6 Dec 2007 14:20:50 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > Sporo na ilość, mało na czas. Za kucharza się robi max godzinę dziennie
    > (faktycznie pracy jest 10 min, reszta to czekanie). Rachunki - raz
    > w miesiącu można pół dnia poganiać od kasy do kasy. Pranie to pół godzinki
    > raz na kilka dni. Prasowanie 5 min dziennie

    Ale zdajesz sobie sprawe, ze nie wszyscy chodza w dresie i zywia sie
    chinskimi zupkami?

  • 470. Data: 2007-12-09 15:10:31
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Thu, 6 Dec 2007 17:50:25 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > Dzieci nie mamy

    I wszystko jasne.