  • 451. Data: 2007-12-09 12:12:34
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > to niech nie placze gdy jej po glowce nie poglaszzca

    Chciałbyś, ale ona nie płacze.

    > tylko wypadalo by rowniez z waszej strony nie bawic sie we
    > wrozkarstwo, poraz n-ty piszecie o choroboach ktore wymagaja
    > cholendarnych kwot i
    > duzo opieki, tylko o czy m my wogole mowilm,y skoro nic nie wiadomo?

    Horrendalnych. O chorobie dziecka pisała. Każda choroba to dodatkowy
    wydatek.

    > ale bylo by to uczciwe wyjscie i usparwiedlwiione, tyle ze nie w smak
    > wam :)

    Według ciebie, sprawiedliwe, ale chyba jednak jesteś w mniejszości. No i
    stan prawny na dziś wygląda inaczej.

    > wrozkartswo bo nie wiadomo na co choruje a jak czetso choruje na dana
    > chorobe to nalezy zaszczepic.

    Szczepionka spoza kalendarza szczepień kosztuje, i to całkiem sporo, a
    przecież tatuś nie sięgnie do kiesy, nie? Nie na wszystko da się
    zaszczepić. Statystyczne dziecko chce czy nie - swoja ilość chorób
    przejść musi, zanim jego układ immunologiczny zacznie działać jak u
    starego. A w przedszkolu ma większe szaanse, w końcu znajduje się w
    większym zagędszczeniu różnorakich mikrobów. Skoro "przerabiałeś
    dziecko jako niańka", powinieneś to wiedzieć, a nie wypisywać głupoty.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 452. Data: 2007-12-09 12:13:40
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > piszemy o zadaniu 2 tys. Ty piszesz o ptzertrwaniu od 1 do 1 i o
    > alimentowach w wysokosci 500 zl(wyzej), albo badz konksekwetna albo
    > dziekuje za rozmowe.

    1500 - 2000, jeśli już. A ile dostanie, to nie od niej zależy. Prosze
    bardzo.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 453. Data: 2007-12-09 12:18:42
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > tak tak, tylko ty mowisz o zmianie placowki publicznej na niepubliczna

    to jest jak najbardziej usprawiedliwona potrzeba i nie dlatego ze ojca na to
    stac tylko dlatego ze dziecko ma problemy zdrowotne

    w panstwowje przychodni to nawet obowiazkoa
    wych szczepinek dla dzieci nie maja, nie mowiac juz o badaniach na ktore czeka
    sie miesiacami a trzeba wykonac jak najszybciej

  • 454. Data: 2007-12-09 12:21:02
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > generalnie nie przepadam za nim ale on sie nazwiskiem podpisuje, a Ty co ?

    a ja nie musze, nie ma takiego obowiazku, anonimowy nie jestem, wiec jak jestes
    dociekliwy to w necie mnie zidentyfikujesz
    a on sie nie podpisuje nazwiskiem bo lawa to nie jest jego nazwisko, widac
    wstydzi sie podpisac prawdziwym

  • 455. Data: 2007-12-09 12:22:59
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > wyjasnij moze o co, bo nie bardzo rozumiem.

    jesli na swoje slowa

    "Przerabialem dziecko jako opiekunka."

    nie rowumiesz mojej reakcji w postaci

    "czyzbym wyczuwal jakis wewnetrzny konflikt? :)"

    to wroc do podstawowki na nauke czytania ze zrozumieniem

  • 456. Data: 2007-12-09 12:58:28
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

> [...]
    >
    > to jest jak najbardziej usprawiedliwona potrzeba i nie dlatego ze ojca
    > na to stac tylko dlatego ze dziecko ma problemy zdrowotne

    to Twoje zdanie, ja mam inne, konczymy rozmowe, pozdrawiam

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 457. Data: 2007-12-09 13:02:32
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Moj wujek ma zasadzone alimenty, jego dziecko pisze do
    >
    > Jak wychował, tak ma.

    a bylo by tak twoim zdaniem gdyby w zakresie alimentow miescily sie
    usparweidliwione potrzeby (nie wygorowane) a nie kwota z gory okreslona
    bo jak sad stwierdza skoro pozwany (?) wczesniej tyle placil to moze
    dalej placic?

    >Na szacunek trzeba zapracować.

    szacunek sie skonczyl w momencie rozwodu, wczesniej bylo wszystko ok.

    a co to ma do naszego przykladu ?

  • 458. Data: 2007-12-09 13:05:40
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Horrendalnych. O chorobie dziecka pisała. Każda choroba to dodatkowy
    > wydatek.

    niektore czesto wystepujace to jeden wydatek w formie szczepionki,
    dalsza rozmowa w tym zakresie to czyste wrozkartwo

    > Według ciebie, sprawiedliwe, ale chyba jednak jesteś w mniejszości.

    a co wedlug ciebie dziecko w wieku przdszkolnym, szkolnym, licealnym
    wymaga takiej opieki jak dziecko mlodsze no i matka ma tyle samo czasu
    wolnego czyli 0 ?

    No i
    > stan prawny na dziś wygląda inaczej.

    czytalem KRIO i nie uwazam tak.

    > Szczepionka spoza kalendarza szczepień kosztuje, i to całkiem sporo, a
    > przecież tatuś nie sięgnie do kiesy, nie? Nie na wszystko da się
    > zaszczepić.

    wrozkartswo, nie czytam dalej poki watkotworczyni nie powie na co
    choruje dziecko.

    P.

  • 459. Data: 2007-12-09 13:06:21
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Thu, 06 Dec 2007 18:04:31 +0100, Tristan napisał(a):

    > No i luzik. Może zabrać dzieci albo płacić coś na dzieci, ale małżeństwo
    > jest prawną pomyłką, bo zniewala bez powodu.

    Chyba nie ma przymusu zawierania malzenstw?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 460. Data: 2007-12-09 13:07:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

> [...]
    > jestes dociekliwy to w necie mnie zidentyfikujesz
    > a on sie nie podpisuje nazwiskiem bo lawa to nie jest jego nazwisko,

    nazwisko jego to Ława, moze ze wzgledu na kodowanie nie chce pisac
    polskiej litery, masz w zwiazku z tym jakis problem? Moze uzywa takiej
    ksywki, na pewno bardziej posadzilbym ciebie podpisujacego sie jako
    szerszen o wstyd swojego nazwiska niz jego