  • 281. Data: 2007-12-07 08:12:14
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    MałGosia napisał(a):
    > Sowiecki Agent napisał
    >
    > A ja pomiedzy wierszami wyczytuje, ze masz chyba jakies kompleksy.

    jakie?

    > Wydawaloby sie, ze ludzie, ktorzy sami do czegos doszli, sami sie
    > utrzymuja i (chyba) calkiem niezle im sie powodzi, powinni w takiej
    > sytuacji raczej sluzyc jakas konstruktywna rada, a nie rzucac
    > inwektywami typu pasozyt.

    nazywam rzecz po imieniu, a juz rade podalem, tyle ze wysmiana przez
    ciebie, czego wiecej oczekujesz, ze sie z lituje poglaszcze po glowce i
    przyznam racje ? nie, prezentujesz typowo zlodzeijskie myslenie.
    Wklad ojca w dziecko, spoko, ale w granicach rozsadku.

    > Tak.. przepraszam, Ty udzieliles jej rady... zeby zostala programista
    > w 2 miesiace.
    > Zapomnialam tylko o jednym... ze tak postapiliby ci, ktorzy nie zyja w
    > oderwaniu od rzeczywisctosci.

    zapytalem sie jakie posiadasz wyksztalcenie , nie odpisalas, napisalem
    bys poszukala pracy zdalnej na praca.szukana, nie widze ogloszneia,
    patrzyl;as na oferty na praca.oferowana? zalzoe sie ze nie.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 282. Data: 2007-12-07 08:14:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 23:56
    (autor miranka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj9uma$q6i$1@inews.gazeta.pl>):

    > "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message
    > No widzisz, jednak nie czytasz ze zrozumieniem:))))
    > Nie. Ja jestem za pełnym równouprawnieniem, ale nie mogę zrozumieć,
    > dlaczego niektórzy ludzie w momencie, kiedy decydują się na rozwód,
    > zmieniają się w hieny.

    No właśnie, też to krytykuję. Że kobiety udają jakie to są pokrzywdzone, jak
    należy im się cała kasa faceta i w ogóle jak to one rządzą....

    Niestety taki świat, że baby rządzą i żyją jak pączki w maśle, ale jak już
    się facetowi to nudzi, to prawo mogłoby nie stać po stronie hien.

    > i z pełnym posznowaniem praw wszystkich członków rodziny. Nikt nie każe
    > mężowi płacić żonie alimentów do końca życia, ale skoro chce odejść, to
    > niech przynajmniej zadba o to, żeby matka jego dziecka miała za co na nowo
    > poukładać sobie życie, znaleźć prace, mieszkanie itp.. No po prostu,
    > nabałaganił, to niech po sobie posprząta:)))

    Czym nabałaganił? Może ona nabałaganiła?

    > PS. To kto w końcu u Ciebie jest tą złotą kurą, bo coś się plączesz w
    > zeznaniach?

    nie widzę plątania się.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 283. Data: 2007-12-07 08:58:42
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Any User <u...@a...pl> napisał(a):

    > Brzydzić to się mogą, jak sobie sami, osobiście, własnymi rękami zarobią
    > na coś lepszego.

    Uff. Osobiście, własnymi rękami zarabiam na coś lepszego, znaczy, mam prawo
    się brzydzić. Uff.

    --
    JoP

  • 284. Data: 2007-12-07 09:06:48
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > Przerabialem dziecko jako opiekunka.

    Tak, Przemuś, nie musisz się już starać, żeby wykazać, że w życiu nie miałeś
    żadnego dziecka. Już to wiemy.

    (Kobiety zresztą też nie.)

    --
    JoP

  • 285. Data: 2007-12-07 09:11:09
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    > nie widzę plątania się.

    W dwóch różnych postach napisałeś o sobie coś dokładnie odwrotnego. Nie ma
    teraz czasu szukać. Wbrew pozorom - teraz pracuję:)))
    Anka

  • 286. Data: 2007-12-07 09:13:03
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Verizon Newsgroups <z...@v...net> napisał(a):

    > Chcialabys kilkuletnie dziecko tak ubrane wyslac do tej pracy?

    Gdybyś nie opuścił w podstawówce tej lekcji, na której uczyli czytać ze
    zrozumieniem, to (może) byś zrozumiał, że w tej odnodze wątku dyskutujemy o
    damskiej garderobie. Na przykład matki tego dziecka.

    Specjalnie dla upośledzonych, powtarzam tezę: 600 zł rocznie na ciuchy dla
    kobiety to mało.

    (Abstrahując od tego, czy doi tę kasę od eksa, czy zarabia tyle sama.)

    --
    JoP

  • 287. Data: 2007-12-07 09:17:18
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jolanta Pers napisał(a):
    > Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Tak, Przemuś, nie musisz się już starać, żeby wykazać, że w życiu nie miałeś
    > żadnego dziecka. Już to wiemy.
    >
    > (Kobiety zresztą też nie.)

    to wszystko co masz do powiedzienia?

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 288. Data: 2007-12-07 09:18:39
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jolanta Pers napisał(a):

    > Gdybyś nie opuścił w podstawówce tej lekcji, na której uczyli czytać ze
    > zrozumieniem, to (może) byś zrozumiał, że w tej odnodze wątku dyskutujemy o
    > damskiej garderobie. Na przykład matki tego dziecka.

    nie, rozmawiamy o ubraniach dziecka, i nagle ktos kto nie za bardzo mial
    argumentow zaczal podawac przyklad chodzenia w tanich koszulkach do
    pracy do biura.

    > Specjalnie dla upośledzonych, powtarzam tezę: 600 zł rocznie na ciuchy dla
    > kobiety to mało.

    rozmwiamy o dziecku. I o alimentach.

    P.

  • 289. Data: 2007-12-07 09:19:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 07 grudzień 2007 10:11
    (autor miranka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fjb2ne$r45$1@inews.gazeta.pl>):

    > W dwóch różnych postach napisałeś o sobie coś dokładnie odwrotnego.

    Nie sądzę.

    > Nie ma
    > teraz czasu szukać. Wbrew pozorom - teraz pracuję:)))

    No i sama widzisz... Niby pracujesz, a masz czas na klachy.
    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 290. Data: 2007-12-07 09:46:27
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    szerszen pisze:

    > ja tu nie pisze o kosztach lekow, tylko o popiece medycznej, dodam
    > prywatnej, bo jesli chodzi o panstwowa to predzej umze niz sie do
    > lekarza zapisze, a w przypadku dziecka z problemami musisz miec
    > mozliwosc pojscia do lekarza tego samego lub nastepnego dnia, a nie
    > umowienia sie na wizyte za 3 miesiace

    No i kołyska ze szczerego złota, a ubranka to tylko jedwab...
    Ciekawe co jeszcze wymyślicie, żeby usprawiedliwić wasze pragnienia by
    facet utrzymywał BYŁĄ ŻONĘ

    pozdrawiam.
    PlaMa