  • 151. Data: 2007-12-06 11:50:06
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Viking" <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości

    > ja mam kurtke za 80 zl i nie marzne (do biednych tez nie naleze) .

    a myslisz kurtka dla dziecka ile kosztuje? proporcjonalnie mniej?:DDD
    a buciki? a rekawiczki, szaliczki spodenki? i to nie jedna para bo dzieko
    rano w sniegu sie wytarza i po poludniu musi ubrac nowe suche, no chyba ze
    przywiaze dizecko do kaloryfera zeby nigdize nie wychodzilo, ty moesz w tej
    kurcie pocinac 5lat jak chcesz a dziecko co miesiac wieksze a juz nie mowie
    co sezon.. nie ywpowiadaja sie na teematy ktore nie potrafisz ogarnac
    rozumem, zrob sobie dziecko, wychowaj, zapisuj koszta jakie to ze soba
    niesie i wtedy ci sie oczy otworza, wrocisz na grupe i odszcezkasz wszystko
    co napisales...
    a my mowimy o dziecku przewlekle chorym... lekarze, spzitale lekarstwa to
    juz wogole nie ma co porownywac...

  • 152. Data: 2007-12-06 11:57:02
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Jolanta Pers napisał
    > Dzięki, ale nie lubię szajsu, który po dwóch praniach nadaje się
    > tylko na
    > szmatę do podłogi. Przywiązuję się do ubrań.

    Ale wiesz... jak ona ma wykonywac teleprace, to moze to robic w
    szmacie do podlogi, a nie w garsonce ;) Moze tez przestac myc
    codzienie wlosy, malowac sie... Boszz... ile moze zaoszczedzic!

    pozdrawiam
    Gosia

  • 153. Data: 2007-12-06 12:17:59
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 6 Dec 2007 12:10:14 +0100, miranka napisał(a):

    > Biedaczki, zupełnie nie potrafią sobie z
    > tym nawałem zajęć poradzić.

    Kobietki jak widac tez, skoro musza sepic kase, ne?

    marcin

  • 154. Data: 2007-12-06 12:20:39
    Od: truskawa <p...@v...pl>

    > JEST konktraktem, który ma NIE faworyzować. Dlatego kobiecie należy się
    > udział w zyskach (także przyszłych), które mąż wypracował dzięki niej.
    > Anka

    Poszlabym dalej: sobie powinien zostawiac tylko minium socjalne,
    zadnego mieszkania co najwyzej noclegownia, zglaszac wszelkie darowizy
    albo najlepiej oddawac bylej zonie, majatek jego rodziny powinien
    przynajmniej w polowie rowniez do niej nalezec. Powinna tez miec prawo
    do publicznego wychlostania jego matki i ojca, ze to ze "tak synusia
    wychowali". Dodatkowo za to ze ona cierpi on powinien zakladac na udo
    kolcztke i samobiczowac przynaujmniej raz w tygodniu.
    Dziecko powinien ogladac tylko w swieta i to przez szybe pancernna.
    Kto tu zwariowal??? Udzial w przyszlych zyskach - poplakalam sie ze
    smiechu:-))
    Truskawa

  • 155. Data: 2007-12-06 13:12:14
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > napisal lozenie na dziecko to takze opieka) ale absolutnie nie calosc. I nei
    > kosmiczne kwoty (1 500) , bo to maja byc usparwiedliwione potrzeeby a nie
    > komfort.

    a ty nadal nie rozumiesz co sie do ciebie pisze albo nie czytasz, rodzic w
    postaci alimentow ma zapewnic dziecku taki standard zycia, jaki by mialo gdyby
    sie nie rozwiedli, "kapewu"?

  • 156. Data: 2007-12-06 13:13:05
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > To jest naditerpretacja przepisu mowiacego o nie pogorszeniu warunkow
    > zyciowych.

    to fatky a nie nadinterpetacja

  • 157. Data: 2007-12-06 13:15:01
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Np. właśnie różne tanie źródła całkiem przyzwoitych ubrań, nazywane
    > powszechnie "lumpeksami".

    Niektórzy się brzydzą.

    --
    JoP

  • 158. Data: 2007-12-06 13:20:31
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > a ile twoim zdaniem potrzeba? I jak czesto sie je wymienia?

    Jeżeli ktoś rzeczywiście ciągnie na koszulkach za 7 zł, stanikach za 20,
    swetrach za 30 i butach za 50, to BARDZO CZĘSTO. Tak co kilka miesięcy,
    jeżeli nie spędza życia przykuty do kaloryfera albo na tyłach własnego
    ogródka, tylko np. musi wyjść do pracy, w której nie może wyglądać na
    obszarpańca.

    No chyba że ma takich sweterków 50, ale 50 sweterków po 30 zł nie zmieści się
    w założonych 600 zł.

    --
    JoP

  • 159. Data: 2007-12-06 13:20:50
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 6 Dec 2007 11:45:03 +0100, miranka napisał(a):

    > Słuszna racja. Dorzuć jeszcze sekretarza od pilnowania rachuków,
    > korespondencji itp, itd. oraz konserwatora urządzeń domowych, który albo sam
    > naprawi albo będzie sprzęt po serwisach woził....
    > Sporo tego, co?

    Sporo na ilość, mało na czas. Za kucharza się robi max godzinę dziennie
    (faktycznie pracy jest 10 min, reszta to czekanie). Rachunki - raz
    w miesiącu można pół dnia poganiać od kasy do kasy. Pranie to pół godzinki
    raz na kilka dni. Prasowanie 5 min dziennie (gdy się prasuje to co akurat
    potrzebne). Sprzątanie to godzinka co tydzień. Faktem jest że kobiety
    potrafią to rozwlec prasując wszystko co się da, robiąc jakieś wymyślne
    obiady przy których nawet wykonanie surówkami zajmuje pół godziny. Czy
    sprzątając co chwilę bo widzą kilka pyłków na półce. Albo układając gazety
    na stoliku "bo przecież to nie może tak leżeć". ;-)
    Jedynie praca niani jest konkretna, bo zajmuje cały dzień i nie da się z
    tym nic zrobić (poza posłaniem dziecka do przedszkola).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 160. Data: 2007-12-06 13:23:15
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    MałGosia <g...@o...pl> napisał(a):

    > Ale wiesz... jak ona ma wykonywac teleprace, to moze to robic w
    > szmacie do podlogi, a nie w garsonce ;) Moze tez przestac myc
    > codzienie wlosy, malowac sie... Boszz... ile moze zaoszczedzic!

    A co tam będziemy sobie żałować - przy telepracy można przecież przy kompie
    nago siedzieć, po huk komu ciuchy. Jeden dyżurny zestaw na wyjście do
    spożywczaka i styknie.

    --
    JoP