  • Data: 2007-12-05 10:21:14
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: suddengunfire <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 5, 10:12 am, Klara Bemol <h...@w...pl> wrote:

    > Jeśli chodzi o alimenty - zrób sobie podsumowanie wydatków na dziecko
    > (połowa czynszu/wynajmu, przedszkole, jedzenie, leki), podziel to na pół
    > i wyjdą Ci alimenty.

    a alimenty na nia? Przeciez ona tez potrzebuje sie umalowac, zjesc
    jakiegos ptysia od czasu do czasu itd.

    Sad rodzinny w Polsce spokojnie wyplaci kazde pieniadze tej kobiecie z
    pensji jej bylego meza, co do tego nie ma zadnych watpliwosci.

    Ja bym nawet podniosl nieco mozliwosci zarobkowe tego pana i od razu
    wnioskowal o piec tysiecy alimentow na matke i dziecko miesiecznie. Da
    rade.

    Zeby to nie byla Polska, to rozumiem - moznaby miec watpliwosci,
    obawy. A tak to w tym chorym kraju wszystko jest na opak, w sadach
    rodzinnych zasiadaja chore psychicznie kobiety, ktore feruja wyroki
    nie z tej ziemi

    Powodzenia Magda, nic sie nie boj, alleluja i do przodu. Tylko
    pamietaj - na rozprawe przyjsc zaplakana i czesto mow o kosciele i
    bogu. Mozesz tez cos dorzucic o lewicowych sympatiach meza i jego
    ateistycznych zboczeniach - ugotujesz go na twardo.