  • Data: 2007-12-05 11:02:36
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: suddengunfire <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 5, 10:34 am, Any User <u...@a...pl> wrote:

    > niech sobie na to zarobi. Dlaczego były mąż ma płacić za zachcianki
    > obcej już kobiety? Zadaniem alimentów jest wyrównanie komuś sytuacji
    > majątkowej do poziomu umożliwiającego bezpieczne przeżycie. Ale
    > bezpieczne nie oznacza luksusowe.

    najwidoczniej nie zapoznales sie jeszcze z chorymi psychicznie babami
    z polskich sadow rodzinnych.

    tzw. "sad", ktory one reprezentuja, na zadanie malzonka niewinnego
    moze orzec i czyni to z nieopisana wprost ochota, zeby malzonek
    wylacznie winny obowiazany byl przyczyniac sie w odpowiednim zakresie
    do zaspokajania usprawiedliwionych potrzeb malzonka niewinnego,
    chociazby ten nie znajdowal sie w niedostatku. Nie daje to wprawdzie
    malzonkowi niewinnemu prawa do rownej stopy zyciowej z malzonkiem
    zobowiazanym, lecz malzonek niewinny ma prawo do bardziej dostatniego
    poziomu zycia niz tylko zaspokajanie usprawiedliwionych potrzeb. Stad
    mowa o blyszczykach i innych "usprawiedliwionych" potrzebach. Byc moze
    bedzie to dla ciebie dziwne, ale tamten chlopina wkrotce moze skonczyc
    w wiezieniu. Taki kraj, coz poradzisz..