  • Data: 2007-12-05 10:27:24
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Madzia" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:fj5rf6$d4f$1@inews.gazeta.pl...

    > * mąż chce rozwodu bez orzekania o winie bo nie chce płacić alimentów na
    > mnie.Chce się jakoś dogadać. Ale nie wiem czy mogę mu ufać. Moze powinnam
    > wziąc sobie prawnika?

    prawnik, a napewno porady prawne, nie od grupy tylko od fachowca ci sie
    przydadza, oczywiscie to zalezy od ciebie, ale ja na twoim miejscu decydowalbym
    sie na rozwod z orzekaniem o winie i alimenty na siebie i na dziecko, zawsze to
    ci pomoze jakos stanac na nogi, a jemu moze ostudzi zapal do rozwodu, albo w
    kazdym razie da mu nauczke na przyszlosc
    jesli dziecko jest przewlekle chore, bierze stale jakies leki, czy wymaga innych
    nietypowych nakladow finansowych musisz to wszystko udokumentowac im wiecje, tym
    wieksze szany na wyzsze alimenty, twoja sytuacja materialna tez znacznie sie
    pogorszy po rozwodzie wiec mozesz zadac alimentow rowniez na siebie

    oszolomow tutaj piszacych ze ci sie w glowie przewraca od dobrobytu nawet nie
    czytaj :)
    takie masz prawa i mimo ze jestem facetem uwazam ze ci sie nalezy, oczywiscie
    biorac od uwage ze fakty ktore predstawilas sa prawdziwe i wzglednie obiektywne
    :)

    niestety rozwod z orzekaniem o winie bedzie trwal i sie ciagnal, latwo nie
    bedzie, dziecko niestety tez moze to mocno przezyc, ale niestety to rowniez dla
    jego dobra, im wiecej kasyuda ci sie od niego wyrwac tym lepiej dla was