  • Data: 2007-12-05 10:34:46
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a alimenty na nia? Przeciez ona tez potrzebuje sie umalowac, zjesc
    > jakiegos ptysia od czasu do czasu itd.

    To niech sobie na to zarobi. Dlaczego były mąż ma płacić za zachcianki
    obcej już kobiety? Zadaniem alimentów jest wyrównanie komuś sytuacji
    majątkowej do poziomu umożliwiającego bezpieczne przeżycie. Ale
    bezpieczne nie oznacza luksusowe.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com