  • Data: 2007-12-05 09:52:31
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kilka dni temu dowiedziałam się, że mąż zostawia mnie i 5-letnie dziecko :(
    > Sprawa jest bardzo świeża, nic nie wiem na temat rozwodów.

    > Mąż zarabiał ok. 3500 netto mięsięcznie plus jakieś umowy zlecenia ok
    > 1500netto miesięcznie.
    > Ja zarabiam 1300 netto.

    > * proszę napiszcie na jakie alimenty mogę liczyć biorąc pod uwagę to
    > muszę przeprowadzić się w takiej sytuacji z dzieckiem do innego miasta
    > bo tu nie jestem zupełnie w stanie sie utrzymać. Dziecko jest w wieku
    > przedszkolnym i bardzo chorowite. Chciałabym dostać 1500-2000zł
> [...]

    A może od razu całą wypłatę mu zabrać? Tak będzie prościej - w ogóle nie
    będziesz już musiała poszerzać kwalifikacji, pracować i uczciwie zarabiać...

    > Wszystko układało się normalnie. Mogliśmy sprawiać wrażnie idealnego
    > małżeństwa. Aż tu nagle pewnego dnia mąż oświadcza, że nie jest w pełni
    > szczęśliwy i odchodzi. Twierdzi, że nie ma kochanki a powodem jest to, że ja
    > za mam mniejsze potrzeby seksualne. A tak poza tym wszystko ok, nigdy się
    > nie kłóciliśmy.

    Nad potrzebami można popracować.

    Generalnie, jak już ktoś napisał, najpierw należy spróbować ratować
    małżeństwo, a nie od razu po jednostronnej wypowiedzi męża zaczynać
    planować wielkość alimentów.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com