  • Data: 2018-07-16 15:29:57
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Jul 2018 15:20:03 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > nie mogę od obecnego rządu wymagać profesjonalizmu?
    > Nie mogę oczekiwać że będą zatrudniać fachowców, zamiast partyjnych
    > skoro to obiecywali?

    Chyba jednak profesjonalistów tam nie brakuje, skoro byłemu sołtysowi
    podwojono pensję do 3,2 mln zł:

    "Zarząd PKN Orlen zasługuje nawet na dwa razy wyższe pensje, bo zarabia
    mniej niż kierownictwa zagranicznych koncernów naftowych - uznała rada
    nadzorcza największej firmy w Polsce.
    Pięć miesięcy temu rada nadzorcza nagle i bez wyjaśnienia odwołała
    Jasińskiego i - na wniosek ministra Tchórzewskiego - na nowego prezesa
    Orlenu powołała Daniela Obajtka. To były wójt Pcimia, który za rządów PiS
    zrobił bajeczną karierę, obejmując najpierw stanowisko prezesa Agencji
    Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, a potem prezesa koncernu
    energetycznego Energa. W czerwcu, równie niespodziewanie, nadzór nad
    Orlenem przejął od ministra Tchórzewskiego premier Mateusz Morawiecki.
    I we władzach Orlenu pojawiło się już kilku współpracowników premiera. W
    takich okolicznościach pojawiła się propozycja podwojenia wynagrodzeń
    zarządu Orlenu.
    rada nadzorcza Orlenu - zdominowana przez przedstawicieli premiera
    Morawieckiego - jednogłośnie uznała, że zaproponowane przez fundusz PKO BP
    podwojenie wynagrodzeń dla zarządu koncernu jest uzasadnione.

    Jeśli we wtorek propozycję poprze także premier Morawiecki, to prezes
    Orlenu Daniel Obajtek będzie rocznie zarabiał niemal 3,2 mln zł."

    http://wyborcza.pl/7,155287,23678695,podwoja-pensje-
    obajtkowi.html#BoxBizLink

    --
    uzdrawiam